1 – 2 – 3

 

Slik var de tre rettene på Lorry! 

 

Det er favoritter altså: Skagentoast, grillstekt fjellørret og Creme Brulee! Trenger ikke si at dettte smakte! På en tre-retters middag på Lorry så fant jeg alle favorittene mine på en gang! Vi snakker bursdag! 🇳🇴 Det å gå ut og spise er stor LYKKE både for meg og gutta! Vi er glad i god mat! Og deilig å bli servert etter en hektisk dag på jobb! 

 

 

 

 

For et bord vi fikk. Vi bestilte bord på forhånd. Bare stikke innom Lorry og tro det er ledig. Det tror jeg ikke er å anbefale! 

 

10 kommentarer
    1. Å plutselig ble brødskiva med den svenske Kryddosten med nellik og karve veldig kjedelig 😉 For dette var 3 retter jeg også godt kunne ha bestilt. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Tusen takk, maten var nydelig og smakte perfekt som alltid.
        Alle vi tre liker oss godt på Lorry. Du vet hva du får når du bestiller bord der.
        Ha en fin kveld! 🩷 klems…

      1. Vi liker oss godt der, favoritt for flere av oss. Utrolig koselig atmosfære i veggene der.
        Jeg liker å sitte ute også, kjøpe meg en salat eller noe..

    2. Mener jeg har lest at Lorry er et populært sted blant kjendisene også, så lurt å bestille bord ja.👍 Nydelig mat du bestilte! 😋👌På bursdagen skal man kose seg litt ekstra! 👍

      1. Bursdag er stas og må feires. Vi kosa oss og maten var nydelig.
        Ingen kjendiser denne gangen. Eneste jeg så var en jeg kjente fra Kråkerøy!
        Solliv var der – hehe….

      1. Når det er bursdag, da bestiller vi bord altså! Slenger ikke bare ned et sted da! Det feires!
        Maten smakte så godt, gode smaker sammen! Jeg valgte poteter til hovedretten, da det opprinnelige var noe jeg ikke tåler. Men små kokte poteter er godt! God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg