vi som jobber nå ønsker helg

 

Men veien til helgen virker like lang som denne brua..Men torsdag i morgen er det jo…Men denne uka har vært laaaang synes jeg. I mitt neste liv skal jeg bli lærer…I mens så sparer jeg….Målet mitt er jo å bli økonomisk uavhengig, men er lissom ikke gjort på en sommer det heller 🙂 hehe….

 

Vel, torsdag er bra…Da er man litt nærmere målet enn jeg var i går! Ellers så har jeg dulla med epletrærne mine i dag. Vannet dem skikkelig og smurt bladene inn med skummet melk…Det hjelper mot bladlus. Bare tar en kopp med skummet melk og bruker en pensel og smører hvert blad…Har også hengt opp litt ull-garn. For det er noen rådyr som flyr her på kvelden eller tidlig på morgenen og tygger på grener…Det liker jeg ikke så godt, for mine trær er ikke så gamle og trenger å vokse! Men rådyra her jeg bor har kommet for å bli! Liker ikke gjerde inn med netting og sånn…Så får bare prøve å gjøre det beste ut av det! 🙂 Ikke sant?

 

#epletre #bladlus #skummetmelk #rådyr

 

 

Nå blir det kveldsmat! 🙂 ta seg en skive vel.

6 kommentarer
    1. ja i varmen som er nå er det nok mange som ønsker seg helg :=) trasig når dyra tar fruktrærne håper du finner en løsning,våre er blitt så store nå att hjorten ikke når så høgt opp ,dermed blir det mest på oss uansett om hjorten kommer på en liten visit

      1. Varme og jobb er ingen god kombinasjon nei….
        Her tygger de fryktelig så prøver nå med ull..skal være bra triks..men vet ikke helt…så får prøve det og menneskehår er også noe jeg har lest om… Veldig kjedelig egentlig at de gjør så mye ugang.

      1. Gjerde er ikke fint…men får prøve ut forskjellig. Såpestykker er et bra triks leste jeg…Nå har jeg altså klippet av masse garn i ull og hengt dette i strimler i trær..Det skal også være bra….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg