Vi skal kjøre ferje i morgen / bloggtreff

Vi unge eldre kjekke bloggere. Som er litt over 29. Vi skal på elvecruise i morgen. Håper du gleder deg. I morgen braker det løs med treff her i vakre Fredrikstad. Det er dessverre ikke mange påmeldte. Flere var påmeldte, men har måttet melde forfall av forskjellige grunner. Så rett og slett den harde kjerne igjen.

Jeg har prøvd alt jeg kan med markedsføring både her og der og flere alternative datoer. Men er ikke lett når sommeren nærmer seg og det skjer ting overalt. Eva har gledet seg veldig, men der har det blitt sykdom og skader. Det rår vi ikke med. Eva, en stor klem til deg 🙂

Så jeg tenker at vi som treffes i morgen får kose oss og ha det kjekt sammen.

Blir treff i Gamlebyen først og så tar vi ferje og tøffer avgårde dit vi skal spise middag.

Og har du gått glipp av påmelding til dette treffet, så er det enda ikke forsent. Møt opp på torvet i Gamlebyen kl. 13:00 🙂 hvis du har et snev av lyst.

Hver lørdag er det frimarked i Gamlebyen. Rett og slett marked. Gamlebyen har også mange fine butikker. Så det er et flott sted, hvis man liker å shoppe.

Barer og restauranter på alle hjørner….Kan ikke bli bedre.

 

 

FERJENE I FREDRIKSTAD ER GRATIS

 

 

Jeg reiste med ferja i dag, skulle til Gressvik en tur. Et lite sted utenfor Fredrikstad. Nå er det kvelden og jeg skal etterhvert lage meg noe mat og om jeg skal slappe av det kan jeg ikke love. Men sola skinner i HVERTFALL og tvi tvi til været i morgen 🙂

 

VI HÅPER PÅ SOL 

 

REGN VIL VI IKKE HA! 🙂 SÅNN ER DET MED DEN SAKEN.

8 kommentarer
      1. Tusen takk, har prøvd alt jeg har kunnet jeg. Dessverre så greite jeg ikke å flere til treffet. Men vi koser oss vi. Gleder meg til treff og til å preke med deg og resten av gjengen igjen. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg