Vi må ikke glemme å nyte den vakre høsten

 

Jeg måtte til byen i dag for å finne noen fine høstmotiver, før det var for sent. Ting skjer fort i naturen nå. Været i dag var av det vakre. Helt nydelig – helt strålende. Gikk en tur tidlig her på Kråkerøy  på morgenen og så i ettermiddag tusla jeg rundt i Fredrikstad. Det var så vakkert – så blir litt bilder nå i kveld og i morgen. Parken i Fredrikstad har mange fine motiver. Jeg viser frem noen her i kveld. 

 

År 2000 markeringen. Husket at vi hele familien var i byen den nyttårsaften <3

 

 

 

Elsker slike skulpturer av dyr. De virker så troverdig. 

 

Flotte Domkirken i Fredrikstad. 

 

Tenker at jeg stopper der. Så blir et par innlegg i morgen også <3 Jeg synes det er vakkert i Fredrikstad. Håper du også synes det..Fargene nå er gylne…Det fine lyset. Det gjør noe med humøret synes jeg. Herlig..Men du får ha en God natt 🙂 Begynner å bli sigen jeg nå. Tidlig oppe – tidlig i seng 🙂 

 

<3 Solliv – ny dag venter! Meldt SOL i morgen også!

10 kommentarer

Siste innlegg