Vi må av og til tåle å avstå fra noe

 

God kveld!

 

Vi må av og til tåle å avstå fra noe. Ikke fordi det er for dyrt, men faktisk fordi det er helt unødvendig..

 

Er jo slik, det bugner av magasiner i postkassa hver dag. Mye nyttig (kanskje) og mye man overhodet ikke trenger. Noen ganger så sitter jeg tenker på alle tinga man har kjøpt og fått i alle år. Noe har man livet ut…Mens andre ting er nyttig der og da og blir fort glemt. Etterhvert lagt bort og etterhvert gitt bort, eller rett og slett kastet! Litt å tenke på nå som pengene får fart på seg i den neste måneden <3 

 

Bildet viser en av byens dyreste butikker innen klær til mann og dame. Det er bare tilfeldig, men det var det bildet jeg hadde tilgjengelig her og nå. Her er mye dyrt da….OG TRENGER JEG DET…..YES 🙂 

 

God kveld fra en litt hektisk Solliv om dagen…

14 kommentarer
    1. min lommebok skal få kvile i desember,jeg har gjort meg ferdige med julegaver,julemiddag og spekemat,i desember trenger vi bare det vanlige ,melk grønnsaker ,litt pålegg og frukt :=) og julekle,nei her blir det kosebukse og den var iallefall ikke dyr under 300 :=)

    2. Vi setter fokus på gaver som virkelig gleder. Det er ikke alltid ting… Opplevelser er fine gaver, og opplevelser kan være så mangt.
      Jeg vil heller ha en gave hvor giveren har anstrengt seg med å finne noe jeg virkelig ønsker meg. Enn bare å kjøpe noe dyrt og sikkert flott men som bare er kjøpt før å gi noe dyrt.

    3. Ja du er skikkelig i farta skjønner jeg 🙂 Ikke bare når politikere velger å viske bort gamle grenser og trekke nye streker som man må forholde seg til ;D Men sikkert historiske spennende å være med på 😀 Og dine ord altså,, et er eventyrlig mye man slett ikke trenger, av det man trodde man trengte! Sukk ,, nyt kvelden 😀

    4. Kjenner meg absolutt igjen her, ass! Det hoper seg opp med ‘dritt’, for så at en haug av det kastes når tiden er inne for et skippertak, hvorpå jeg aldri kan begripe hvordan det har kunnet bli så mye IGJEN (haha)

      1. Ja, ikke så lett 🙂 men prøver å holde fryktelig igjen jeg…..men kan jo ryke litt 🙂 kjøpe litt mer brukt også! Det er mere gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg