vi er flere her inne som digger hjerter

 

Vi som digger hjerter 💙💜 Både i naturen og på smykker og pynt! Jeg likte disse hjertene her. Da jeg var i Oslo på fredag, snart en uke siden så gikk jeg innom en butikk mens jeg ventet på å reise hjem med toget. Østbanen har mange fine butikker. Synes jeg da.. Dette her var et sett med rosa og blå hjerteørepynt! Likte de godt, jeg er den som er litt fan av billig pynt i ørene. Må ikke koste mange tusen for at jeg skal like det! Har mye pynt som er “ekte vare” jeg, men det er de billige jeg bruker!

 

Noen mennesker er plaget av allergi og må bruke det ekte. Jeg tåler “juggel”.  Var en stund jeg kuttet ut å  bruke pynt i ørene, på grunn av apparater som jeg går med og ville ikke ha bikket mot ørene i det hele tatt. Men det stadiet er jeg over for lengst og bra er det! 

 

 

Fint med blå hjerter 💙

 

 

Moro å bytte litt på tll hvilke farger man har på klær og sånn. 

 

Hjertepynt er fint

14 kommentarer

Siste innlegg