vi er alle i karantene nå

 

En annerledes morgen. Vi er vel stort sett alle mann i karantene nå. Ligge mest mulig lavt. I hvertfall 14 dager nå som det er full stopp! Jeg har jo ferie. Skulle vært på reise. Men alle reiser både innenlands og utenlands anbefales sterkt å avbestille! Dersom det ikke er meget nødvendig! Kollektiv transport bør unngås. Sitte i egen bil til og fra jobb går greit. Dersom arbeidsplassen din fremdeles er åpen!

 

Jeg har pakket bag og var klar til tur! <3 Men sånn er det. Regler må følges! Jeg skal heller ikke hamstre mat, men må på butikken. Trenger litt grønnsaker og et par pakker knekkebrød. Brød er vel ikke lett å få tak i! Det er helt uvirkelig. Men enn så lenge så må jeg koble vekk og tenke at jeg har ferie og ferie for meg innebærer å være på tur ute..Fyrer litt i ovnen og drikker kaffe og skal strikke litt. Garn har jeg til mange prosjekter i flere måneder og masse uleste bøker. Tenker at jeg vasker litt her hjemme også. Må jo bare bruke dagene litt nyttig. Vi  holder pusten nå NORGE <3 

 

Jeg sier som Erna. Vi skal ikke ta på hverandre, men vi skal ta vare på hverandre.

10 kommentarer
    1. god morgen.Nå har du fri og da er det en fin mulighet til å bake selv,satser på att det er mjøl på butikken,tenk så deilig da,fri,nybakt brød varme i peisen og et hyggelig strikk :=) kong vinter kom tilbake i natt,men jeg skal nok ut en liten tur i løpet av dagen jeg også

      1. God formiddag…Ja, her bakes det rundstykker nå. Kjekt å ha på lur i disse tider 🙂 Får bare slappe av og gå turer…Fin dag videre…

    2. Ja , nå holder vi pusten her til lands. Det er ikke godt å vite hva som vil skje fremover. Jeg har ikke sett på nyheter på TV i dag. Bare fått inn litt på telefonen.
      Må følge med, men mannen har sovna ved siden av meg her i sofaen, så jeg må vente med å sette på noe lyd her til han våkner.

      Kos deg masse med strikking, bøker og tur.♥️♥️

      1. Tusen takk, ja nå må vi følge regler og vedtak som pågår i dette landet. Ikke noe annet å gjøre! Men jeg merker jeg blir sliten. og bør nok komme meg ut på tur i skogen snart. Merker jeg…

    3. Uffda, det kræsjet sånn for deg. Ja nå er det full stopp for det aller meste. Vi hadde planer om tur til Lofoten i disse dager, men er en stund siden vi kansellerte den. Her gjelder det å bidra som best vi kan, for å begrense mest mulig. Men det kan fort bli snakk om flere måneder….. Take care med gode tanker og god helg 🙂

    4. Tøffe tider nå..bare å gjøre det beste ut av det..Men veldig dumt når man som deg hadde planer og ikke kan dra.. fint du har litt å pusle med hjemme da og skal kose deg uansett.. Veldig fint bilde ..og veldig deg.. i farta på tur 🙂 Klem og god helg <3

      1. Tusen takk, veldig veldig tøft. Får holde seg hjemme ved dørene og gå turer i marka! Kjedelig når alt er booket og sånn og bag pakket. Men sånn var det. Tusen tusen takk…så koselig sagt. Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg