Vi bloggere – leser også blogger!

 

God morgen fine lesere! 

 

Det er slik at jeg har tilgang til 80 aviser her i Norge! Og jeg tar meg den frihet og dele fra denne..Jeg har tatt bilder med mobilen fra avisen (Avisa Nordland) som har skrevet om Elin og Trygve! Det er virkelig flotte mennesker som gjør mye for et lokal samfunn..De er et kreativt og et samstemt par som deler løsninger og bygger opp sin egen bedrift, og det har nok ikke vært noen dans på roser!  🌺 En ting er sikkert, skal jeg reise nordover en gang så blir det overnatting på Råkkhuset! Der er det god hotellstandard 🥰

 

Det liker Solliv, den dama her må bo bra – jeg er ikke typen til å overnatte i telt! 

 

Bloggen finner du her: STRIKKEKJERRING Hun strikker og syr og har et stort hjerte og masse pågangsmot! Noen mennesker har et annet gir enn oss andre. Dette har vi bevis på her, de sliter selv med sine ting! 

 

❤️

 

Leser du deg nedover så skjønner du hva jeg mener…! 

 

Vi bloggere leser også blogg, vi er ikke bare opptatt av oss selv..Men vi er opptatt av mennesker – deres liv og deres kreativitet og dagene til andre mennesker! Ved å lese blogg, lærer man utrolig mye, vi blir nesten professorer på menneskesinnet! Gi meg en eksamen og jeg får en A! 🥰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dere der ute, del blogger – få andre til å lese blogger! Bloggen lever, men vi må ha drahjelp fra lesere også! Ikke bare fra bloggverden! God fredag, kos deg!

 

Klem Solliv 🌈

14 kommentarer
    1. Veldig fint skrevet om Elin og Trygve i Avisa Nordland! 😊 Håper at flere oppdager at de kan komme til dem og at det kan gi mer inntekt, slik at de kan fortsette driften! 🙂 Ja, viktig å dele andres blogginnlegg. Blogg må leve videre. 😊

      1. Flott ektepar som har bygget opp sin egen bedrift og byr på med musikk og opplevelser for
        de eldre også! Med mimretimen.
        Bra med en slik artikkel, det er postivt å bli sett og media her gjør en god jobb.
        Viktig å dele blogg!

    2. Veldig bra at du deler her på blogg historien om de flotte driftige folkene Elin og Trygve 😉

      Det som kanskje ikke er så lurt her på Blogg.no er å applaudere eller deler blogginnlegg med bloggere som sprer desinformasjon om koronavaksiner. Det skaper bare unødvendig frykt og engstelse hos noen lesere som kanskje begynner å tro på det som skrives, ikke bare i selve bloggen men også i kommentarfeltet, som bloggeier også er ansvarlig for.

      Bare nevner det 😉

      1. Koselig å kunne fremsnakke slike som Elin og Trygve. De har sitt og stri med, men enda så positive
        og dyktige mennesker..Godt å lese om <3
        Man må dele det som følger hjertet sitt tenker jeg <3 God kveld…Kos deg med fredagen! 🥰

    3. Næmmen!🤗
      Så hyggelig at du har tilgang til avisen slik at du fikk lest artikkelen.🤗👌🏻
      Jeg var litt spent på hvordan den ble, siden jeg ikke hadde den til gjennomlesing først.
      Heldigvis kjenner journalisten oss godt og fikk balansert artikkelen fint.🤗
      Jeg kan love deg at du er hjertelig velkommen hvis du skulle finne på å legge turen nordover.🥰
      Veldig enig i at det er viktig å omtale andre bloggere nå og da. 👌🏻
      Slik kan flere oppdage nye bloggere.
      Tusen takk for at du tok deg tid til å lage et innlegg om meg.🤗🤩

      1. Jeg fikk lest artikkelen og da tenkte jeg dette er til stor glede for mange her inne.
        Artig å lese om dere og hvordan dere driver sammen. Jeg visste ikke at du hadde nettbutikk med salg av garn.
        Det har jeg ikke fått med meg. Vet at du har mye garn hjemme, men tenkte du hadde shoppet fra utsalg og slikt.
        Moro var det å lese artikkelen og det var bra skrevet, fikk med energien og glimtet deres 🥰

        1. Så fint!🤗
          Jeg nevner nok ikke nettbutikken så ofte, siden jeg da føler at jeg må merke det med reklame siden jeg samtidig skriver om strikking. Prøver å ikke blande rollene slik at det ikke skal bli innlegg som blir i grenseland til reklame.👍🏻
          Sendte linken til bloggen din til journalisten. Han syntes det var gøy.🤗👍🏻🤩

          1. Ser den altså, det blir i grenseland og da må du merke..Og man kan også miste lesere ved for mye reklame.
            Noen går ikke inn på det. Moro at du sendte det til journalisten..Måtte gjøre det på den måten og vise at jeg tok
            bilder fra data at jeg ikke lastet dem ned fra avisa..Copyrigt og slikt vet du..
            Og en annen ting ser at du ikke linker til bloggen din når du kommenterer..

    4. Takk for at du delte dette med oss andre bloggere – Veldig interessant å lese 🙂 Fint innlegg du skrev ellers også. Jeg deler blogginnleggene mine i mange facebook grupper så sprer de på den måten 🙂 Jeg skal dele dette innlegget ditt 🙂 God helg! 🙂

      1. Ble så glad da jeg kunne lese denne avisa så da gjorde jeg det slik, for tenkte det
        var av interesse for flere her.
        God helg og tusen takk 🥰

    5. Ja, dette er paret sitt altså 🙂 Spennende sted å overnatte det der tror jeg 🙂 Tror de har hatt noen faste der også, som jobbet perioder i bygda? Hvis jeg ikke husker feil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg