Verken fugl eller fisk

 

For en grå og trist dag i Gamlebyen..Ja, som overskriften sier…Verken fugl eller fisk…Kanskje mer fisk! Det regnet og regnet..Det er ikke særlig hyggelig å plaske rundt i regnværet..Gatene var tomme, noen sjeler var der ute! Men rundt på kaffestedene var det folk…Det må jeg si, folk er flink til å ta seg en tur rundt på cafeer og skravle og være sosiale…Veldig bra! 👍

 

Men synes synd på de som driver butikk altså! Men det kommer en sommer og da kommer turistene..Gleder meg! 

 

Men sjekk her dere EmmK – retro klær! Fysisk butikk i Gamlebyen og også nettbutikk..Titt innpå og du vil ganske fort ønske deg noe herfra! Legger ved en link EMMK Tittet du innpå? 

 

Fantastisk er vel bare fornavnet! 🌸 Butikken ligger på venstre side her i gata jeg viser! I tilfelle du er i Gamlebyen er dag! Hvis ikke så har du mulighet for å shoppe på nettet! Jeg har ikke noe samarbeid med denne butikken, men liker å dele steder fra byen jeg bor! 🥰

 

 

18 kommentarer
    1. Å der var det mye lekkert – på den butikken….! Det hadde du helt rett i! En våt og klissen dag, dette – men jeg rakk en skautur før regnet kom! Sååå fornøyd! 🙂 klemmer

      1. Veldig mye regn her hele. dagen..Kaldt og vått..Men ut må man..
        Den butikken skal jeg shoppe meg noe nytt til våren. Helt klart..
        Feminine klær, så fine – klemmer..

      1. Kjedelig altså, regnet mye her…
        Nei, man er forskjellig…men tror du hadde likt disse klærne…Masse fine farger og fint snitt og god kvalitet.

    2. Her oppe i Oslo hvor vi fortsatt har mye snø, er det for en gang skyld velkomment med alt regnet vi har hatt. Må gjerne få litt til sånn at det smelter mer. Gøy med sånne retro butikker. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Her er det bart og fint nå, så deilig altså..
        Den butikken har mest nytt og det virker som super kvalitet..
        Liker nye retro-klær..Feminint og fint. Og de er jo klassiske, klemmer..

    3. Mye fine butikker i den byen. Der kan man mere enn revy, fotball og ishockey. Mye regn i det siste men nå er det vår men det kan hende at vi får besøk av noen minusgrader av og til. Det er enda en del snø i skogen men men slikt vær er det elendig skiføre. Så skiene har jeg lagt vekk i boden. Til fotpleie i morgen og må få kjøpt meg nyer sko snart. Har ikke gode nok joggesko til våren. Ha en fin kveld.

      1. Takk takk, bra denne byen – med mye forskjellig. Fint det.
        Skiene tok jeg aldri frem, du har væet flink. Du får se om du finner sko, viktig.
        Googlet den Yellow-butikken – ja tror den skal hit også neste år. Samme drivere som Normal – de kjører på.
        De er flinke. Så du får snoke rundt..
        Ha en riktig så fin kveld!

    4. Sikkert mye fristelse der og kanskje jeg skalla meg friste? 🙂 Ja, regn må vi også ha. Det kommer solskinennde dager. Snart…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg