Veldig kjedelig når regnet kommer i helga synes jeg

 

Ikke bilde fra i dag. Her om dagen fra plattingen bak huset her. Elsker bregner og denne bregna bare dukket opp av seg selv. Tror de liker regn 🙂 Så i går og dag måtte denne her bli lykkelig. Vi trenger regn og det der…Men jobba hele uka og så øser det ned både lørdag og søndag…Synes det er kjedelig jeg!

 

Det kan godt regne mandag til fredag hele neste uke. Slik at vi har fått regn for en stund! I dag har det ikke blitt bad en gang…så kjedelig…Tur gikk jeg tidlig på morgenen i dag..Deilig det da..Så blir vel en en tur til senere på kvelden. Tur er deilig…deilig for kropp og hode…Nå sitter vi 3 personer her hjemme og venter på opphold. Grilling hadde vi planlagt både i går og i dag, men men…Kanskje vi durer til byen og spiser middag der – <3 Hadde smakt, for å sitte sånn og trøkke her hjemme er bare kjedelig altså! 

 

 

 

Vi får snart tro at det er tomt DER oppe! Eller hur?

10 kommentarer
    1. Må nok si jeg synes det BARE var deilig etter alle de dagene med glohett. Her var det varmt HELE dagen også i går, helt til sent på kveld.. Gått en tur i nærområdet og sittet litt på kafe i det grå været jeg. Regnet først da jeg var på vei hjem 🙂

    2. Burde kunne slå på regnet når man vil ha det..hehe.. Skjønner godt det er kjedelig at det slår til akkurat når man har fri.. Blir nok flere finværsdager så du kan nyte det også 🙂 En middag i byen høres bra ut.. Vakre bilder med sommerstemning 🙂 Klem <3

      1. Hehe…regn når man er på jobb og sol når man har fri….det hadde vært noe…Ja, deilig å spise ute 🙂 Tusen takk og klem….

    3. Jammen har det kommet endel regn ja – så idag har det blitt to turer uten regn, og en lang tur med regn…. nå har det begynt å tørke opp! Jeg er heller ikke spesielt glad i helge-regn, men jeg har fått rydda litt på et rom idag! Måtte begynne…. det blir bra! Klem <3

      1. Nei, liker å være ute jeg. Går greit når jeg er alene for da rydder jeg…Men nå er huset fullt – så lite poeng å rydde lissom! Liker å rydde, får energi av det! Bra du rydder…bra for det mentale det 🙂 <3 klem..

    4. Synd å få ødelagt helga med regn da du har jobba hele uka. Vi fikk ikke regn før i går kveld . I dag har det for det meste regnet hele dagen. Håper dere fikk noe godt å spise i løpet av kvelden.
      Klem😚

      1. Synes det var litt kjedelig. Har jo besøk her og vi skulle kose oss ute på veranda og hagen…Men men været styrer ingen…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg