Vel….Nå har man til og med et valg når man handler

 

På butikken….Nå er det brune/sorte kurver som gjelder. Noe nytt. Før var det bare røde kurver og grønne luer på fjellet. Nå er det brune kurver på butikken. Vet ikke helt om det det er noe kjempesmart. Folk er busy. Griper vel bare en kurv der i ørska. Sånn sliten etter jobben og tomsete. Vet vel nesten ikke selv hvilken status man er i selv en gang. Bare skikkelig sulten. Sånn skrubbsulten,  og må finne middag til en skokk med unger…før trening og trening og fotball og speider…

 

Jeg kjører mitt eget løp jeg. Sånne handlenett bruker jeg. Bruker dem inne i butikken også. Putter tinga oppi der..Så røde kurver og brune kurver gidder jeg ikke bale med…

 

Nå er e snart natta her vaffal…

10 kommentarer
    1. når jeg handler tar jeg en trillevogn uansett storhandel eller bare noe lite,så slipper jeg å bære i hendene 🙂 men litt festlig også da med den teksten hi hi ,leste meg gjennom flere innlegg,det skjer masse i byen din :=) og sommer,ja herligheten så deilig ,fortsatt 23+ ute her og jeg sitter i kortebukser,nesten varmere enn det var i sommer :=) bare å nyte det ja

      1. Tusen takk. Deilig sommer om dagen nå. Lite klær igjen og bad på meg. Skjer jo litt i denne byen. Skal jeg handle mye tar jeg en vogn. Ellers blir det nett.

    2. Så de singelkurvene for første gang i dag, jeg. COOP extra. Holdt på å ta en sånn, men ombestemte meg 😉 Er jo singel, men ville ikke markedsføre det med en kurv 😉

      1. Så det første gang på lørdag jeg. Nei, ikke rette stedet for meg tror jeg. Men kanskje det blir super populært…Men tiden er jo alltid knapp på butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg