vel, ikke kommet meg på stranda enda…svetter nesten bort

 

Det spyles over en lav sko…vann – vann – vann! Hagen begynner å tørke ut igjen. Men er meldt regn på søndag. I morgen er det meldt 32 grader <3 Jada….Får bare nyte sol og sommer. Det er jo det vi lengter etter hele året. Men vi elsker å klage. For varmt. Masse regn…uff det blåser. Kald vind..Ikke noe varmt i lufta. For vamt i lufta…Sånn samtaler stopper jo aldri opp. Hagearbeid på meg i dag er ikke aktuelt…Blir våt på ryggen bare jeg tusler 3 meter. I dag hadde vi grillings på jobben. Så i dag slipper jeg middag senere. Kjøpte meg bare en ferdig salat som jeg drar med meg i bagen etterpå, for bade må jeg..Men jeg tar bilen og nå er det full trafikk på veien – så må bare vente. Skal sette meg ut i skyggen med et blad etterhvert. Det blir digg!

 

Elsker bad, men skulle ønske jeg bodde helt nede vannet..Men men det gjør jeg ikke..Det gjorde jeg da jeg var barn/ungdom. I huset vi bodde på landet..Åååå luksus….Tenker så mye på det altså <3 JEG var lykkelig fra morgen til kveld..på den tiden. Er jo ikke ulykkelig nå da – for sånn type er jeg ikke..Sinnet er lyst og lett. Ikke tungt, jeg er glad for det altså.

 

Lykken er en vakker sommerdag med bad 🙂 sol 🙂 og mennesker 🙂

10 kommentarer
    1. Nei,, til lags åt alle kan ingen gjera… sånn er det bare 😀 Ingen tropedag i dag her… men helt levelig faktisk 😀 Så får vi se hva helga bringer med seg 😀 Ha en flott fredag og helg 😀

      1. Hehe, vanskelig dette…men jeg koser meg med bad altså! 🙂 Men varmt å jobbe. Slike varme sommerdager er best å bare nyte sommeren 🙂

    2. For å si det sånn, vi har lite å snakke om, når været kommer opp som tema i enhver samtale, og uansett vær 🙂 Men dette gode været, det elsker jeg å snakke om. Og jeg har ikke klaget en eneste gang over varmen. Det skjer ikke. For varmen gjør meg smertefri, og det er så innmari deilig ♥ Og så blir jeg litt “sur” når noen skal klage, når de har lengtet etter dette været hele vinteren, hehehe 😀
      Herlig med bad ja, og dumt du ikke bor nærmere vannet. Jeg må ut med bil jeg også for å bade, men har så langt ikke latt meg friste. Jeg er ikke sånn typisk badenymfe 🙂 Jeg unner deg det da, så godt du kan kose deg med et blad og andre ting hvis det ikke blir bading.
      God klem ♥

      1. Vi må ha noe å prate om vettu….Sånn er det…Været er alltid kjekt..
        Jeg elsker å bade. Kan fint gå til en strand også jeg. Men ikke når det er 40 grader og vil dit det ikke er så mye folk 🙂 da blir det bil en stund og ganske mange skritt allikevel…Men til campingen kan jeg fint gå, men er sinnsykt mye mennesker i disse dager….Sol og sommer er deilig når man har fri og kan nyte max…klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg