ved ei rødmalt bu satt jeg og drømte i nu (et)

 

God kveld i stua! Noen ganger har man et mål. Gå til man kommer til målet og bli der en stund! I går var målet denne rødmalte bua nede ved elva. Sola varmet og jeg stod støtt ved ryggen og drømte og sola meg..Vel drømte og drømte! Men stod og tenkte litt og øynene igjen og lot humla suse (den var ikke der) og klokke og tid og sted brydde jeg meg ikke om.

 

Det er jo det å være ute som er greia for meg. Ikke fly bena av meg og heseblese hjem til TV. Nei, ikke sånn jeg er. Koser meg ute så lenge jeg orker og hæler. Middagstid, det tar jeg som det kommer når jeg er ute sånn. Skynder meg ikke hjem for å sette på potetene kl. 16:00 lissom. Nei, er ikke sånn jeg lever. Skal ikke rekke noe. Ikke middag og ikke avtaler.

 

Sjelden jeg gjør avtaler på ettermiddag og kvelder! Nei, det er ikke meg. Jeg må rå meg selv….<3 Hva skal jeg rekke lissom. TV styrer ikke mitt liv og heller ikke andre mennesker. Bare når det er folk i huset da. Da har vi litt opplegg med middagstider…Men det er ikke det normale! Lever hvert sekund jeg kan i dette nuet! <3 i min lille boble! 

 

Meg kan ingen rose eller laste, for ingen kjenner meg, og ingen kjem meg nær.

6 kommentarer
    1. En flott kveldstur uten stress og kav, bare ro og tid for tanker og egen tid 🙂 Nydelig bilde også .. tusen takk 🙂 Ha en flott lørdag, nå er fredagen gått over i natt <3

    2. Vi trenger ro i livet, selv om ikke alle trives med det. Jeg synes også det er veldig fint å ikke la meg styres av klokka. Så når jeg er alene er livet en del mer bedagelig enn når jeg har ungene i hus. TV’n er ikke den som trekker meg heller, men jeg slapper nok ikke sååå godt av utendørs som du gjør likevel. Jeg går min tur, og så gleder jeg meg intenst til jeg kan ta en liten hvil på sofaen etterpå. Men det er jo helsa som gjør det. Jeg nyter turen, men den må ikke vare for lenge, for da streiker kroppen, og jeg blir dårlig etterpå. Så her er jeg fortsatt i full læring om hvordan helsa har endret mitt liv.
      Men turer er bare vidunderlig, og spesielt i flott vær ♥
      Ha en herlig turlørdag fine du ♥ Klem ♥

      1. Ja, man er jo forskjellig. Elsker fred og ro jeg <3 Det blir litt annerledes for deg med din sykdom. Men flott at du prøver å få til det du liker. Selv om det tapper deg for energi. Så blir det kanskje litt bonus et annet sted i kroppen. Nyt dagen vakre du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg