Vår, sommer og ny glød – hvorfor ikke tenker Solliv

Reklame | Blivakker

 

God lørdag her fra vakre Fredrikstad…Og visste deres forresten at Drillo har klatret over denne buen da brua ble bygd…Jeg blir kvalm hver gang jeg tenker over det! Det kunne gått veldig ille! 

 

Men dere det er vår og snart sommer, hvorfor ikke freshe seg litt opp tenker jeg..ut av hamsteren og frem med farger og glød. Jeg skal i hvertfall plukke med meg en del ting her inne… God lørdag videre og kos dere med dagen! 

 

RMS Beauty//Catrice//Catrice//Garnier Hårpleie//Jane Iredale//Makeup Revolution//Jane Iredale//Ecooking//Essence

14 kommentarer
    1. Vakkert og utfordrende, særlig bruklatring. Her begynner vi å se plena dukke frem under snøen. Ha en vakker lørdag. 🤗

    2. Broklatring holder vi oss unna, er jo dritskummelt. Men en flott bro dere har. Snøen er borte i fra plenen her, og sola skinner. Deilig når været er som nå, 7 grader. Det er vår hos meg. Bruker kun hudkrem morgen og kveld. Kanskje litt rødt på munnen for å gi litt glød. Klem

      1. Denne brua ble bygd i 1959 og Drillo må jo klatret da han var ungdom, når er 80 som det reklameres veldig
        for..tida går! Denne brua er flott synes jeg..Veldig høy!
        Bra det går fremover med våren hos dere, det er hyggelig å vite…
        Leppestift må jeg ha, går ikke utenfor døra uten det….hehe…Det er meg!
        Klem og god lørdag til deg…

    3. Jeg har den lille sminken jeg “trenger” tror jeg 😀 Men deilig når våren kommer og man får litt glød uansett 🙂 Fin lørdag til deg Solliv <3

      1. Tusen takk, alltid moro med noe nytt….
        Kos deg med dagen…..vår gir farger – deilig! Ha en fin fin ettermiddag videre…………..Nyt!

      1. Bru-klatring driver vi ikke med!
        Glød kan vær fint det, ser litt yngre ut og bare hvis man ikke styrer for mye, da blir det helt feil..

    4. Broklatring er ikke no for meg iallfall…. litt ekstra glød er jo ikke så dumt, selvom jeg blir litt sur når det dumper inn reklame fra Bli vakker på mailen min… for hallo, lissom – jeg ER jo vakker…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg