Vår og klær og danse i gatene

Reklame | Gymgrossisten

 

God mandag…Vi trenger litt kule saker og ting når vi er ute og farter ikke sant – her fra Oslo! Løpe gjennom gatene og rope VÅR VÅR VÅR – det er noe med det! Vi trenger litt mer mote og klær og sminke her inne på blogg – altfor lite rosabloggere! Hører folk sier det er kjedelig her inne – alt for mye naturbilder! Folk greier ikke å se forskjell fra den ene skogen til den andre eller den fjelltoppen eller en annen fjelltopp! Alt blir jo helt likt og fortere glemt enn man sier – Ut på tur – aldri sur…..

 

Mer mote – stil og skjønnhet og sminke – nå som våren er her! Pakke seg inn i svære tykke svarte og grå klær er vi så ferdig med! Vise hud og hår og svinge oss med hopp og sprett i byens gater! Stå på – ha en så fantastisk fin mandag! Hva har du forresten på deg i deg? Jeg har ryddet i klesskapet i helgen og fant en Gant olabukse og en rød genser fra merket Polo – det blir min dag i dag!  Utrolig hva man finner bare man rydder litt, og finner du ikke noe spennende og “nytt” i skapet ditt…Så kan du alltids shoppe litt!

 

20 kommentarer
    1. I dag har jeg på meg blå arbeids/malebukse og turkis malegenser 😁 Ikke mye skjønnhet og mote i dag. Dessuten blåser og regner det, så her pakker vi oss inn om vi må ut 😀 God mandag! 🥰

      1. Får rote litt i skapet og se hva man finner…jeg fant faktisk masse fine farger på gensere!
        Har jo nesten bare brukt grått i hele vinter…kjedelig! Vår = farger og litt mer stil!
        Klem…

    2. Det er greit med variasjon som du sier:)
      Jeg går ofte i pyjama eller joggebukser nå for tiden ettersom jeg er sjelden ut på grunn av dårlig helsa. Det blir kanskje å bruke kjoler når det blir sommer:)

    3. Herlig!🤩
      Jeg har på meg en slags posete tynn dongeribukse med strikk oppe og bede og en mønstrete petrolfarget topp.😊Måtte ta på noe annet enn arbeidsklær siden jeg skulle til legen.😅 Jammen har du merkeklær i garderoben, så det er bare å vise fram.💪🏻🤗
      Ha en fin vårdag!🌱

      1. Tusen takk, slike klær må jo vises frem og ikke ligge i skapet! 💛
        Hørtes ut som et flott antrekk hos deg, petrolfarget – det er en farge jeg liker godt!
        Kos deg med kvelden! :-)🥰

    4. Ja, faktisk kan vi tåle mer klær, mote og tips om slike ting. I falle fall jeg. Hva jeg har på? Ei deilig ull strømpebukse og en fin kjole fra Desigual, samt tøfler, her i min ensomhet 😀

      1. Ja, synes faktisk det er litt mye natur jeg…vi trenger klær og sminke og smykker og stæsj tenker jeg…
        Og ting og tang til hjemmet og diverse…mer av dette inn på bloggen er min mening!
        Sånn kjole er fin, dette merket er flott! Har sett det i Strømstad og Gøteborg!
        Herlig kledd for dagen du….
        Kos deg videre og sånn også! 🥰

        1. Vi får se om noen leser og tar utfordringen din 🤗 Jeg er ikke god på sminke og stæsj, eller ting og tang til hjemmet, med unntak av det praktiske 😀

    5. Hihi, sant nok….. ut på tur, aldri sur blir nok aldri en skikkelig blogg-slager! Her var det mye lekkert – mitt antrekk idag er faktisk mitt nyeste – nye, trange dongeribukser og en rosa topp i myk strikk med hette…! 🙂 klem

      1. Så fin du var i dag, høres ut som et kult antrekk! Herlig…
        Tur er deilig og godt for det meste…Men litt mangfold er greit…
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg