været gjør en forskjell

 

Dette var på søndag! Været var helt fantastisk her på øya! Og jeg var på tur til et sted som heter Glufsa. Skrevet om mange ganger tidligere. For det er et sted jeg vanker…hehe..Vanker jo ikke på en pub jeg!

 

 

Her står jeg på Glufsa og tar bilde inn mot fastlandet!

 

 

Her blir det gull av gråstein!

 

 

Siste innspurt <3 Gir seg ikke! Og det skal ikke du og jeg heller!

 

 

Det er vakkert!

 

 

Niste må til på tur! Viktig med energi og stopp i naturen! Det å nyte naturen og finne roen. Se også denne linken her: buddhistisk ordtak klikk innpå og dette sitatet bærer jeg med meg! Dette var en nydelig dag! I dag bare lenger jeg mot sommer og sol. Du skjønner hvorfor når du ser dette innlegget! lengter mot sommeren jeg Været styrer en – det er helt klart! Men ut på tur i allslags vær. Det er jo det som er greia. En tur blir alltid helt unik. Den er ny selv om du går det samme stedet hver dag! Det gjør våre turer til en opplevelse og kultur og trim – det meste! 

 

 

Ut på tur alle dager som slutter på G er mitt motto! Jeg runder snart 30 år med dette budskapet!

 

 

10 kommentarer
    1. Så flott sted – helt gull jo! Ja, vi går og går i all slags vær – og jeg vanker nok på spesielle steder jeg også – utifriluft! Vi gir oss aldri! Klemmer <3

      1. Vi gir oss aldri…sånn er det med den saken!
        Ute på Glufsa vanker jeg masse på vår/sommeren og nå på høsten. Vinteren er slike fjell glatte. Da holder jeg meg unna…..Klem…

    2. et nydelig sted dette ,ja jeg kunne godt ha gått der hver dag :=) må innrømme att jeg ikke har vært ute i dag ,tok siste innspurt og fikk ferdige en jakke ,nå lar jeg store jakker og gensere være en stund og hygger meg med småstrikk ,og jeg skal bli flinkere å komme meg mer ut ,har vært litt sløv i det siste

      1. Tusen takk, deilig plass. Dette er sted man kan nyte ofte som mulig. Deilig med små-strikk. Nå før jul..Ut på tur er deilig! 🙂

    3. Nydelig vakkert 😀 Håper det dukker opp flere sånne fine dager der hos deg 😀 Har vært fint her, men nå snur det visst… så vi får se hva som dukker opp 🙂 Gode tanker… Klem 🙂

    4. Herlig niste på tur – og deilige høstbilder fra turen 🙂 Det er klart veret har noe å si og alt er så lysere og lettere med sol og blå himmel 😀

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg