uten mat og drikke og sånn

 

Gikk en tur til campingen. Den er åpen denne måneden også! Så stenger den for sesongen! Litt trist. Sommeren gikk altfor fort igjen! Er ikke lenge siden sesongen åpnet og jeg tenkte…deilig og laaaang sommer i vente! Men nå snart slutt allerede!

 

Niste på tur må til. Hadde med denne havrelunsjen her, god men søt! Litt mye sukker i sånt tror jeg! Men kjekk å ha i sekken. Hadde med brødskive og vann også! 

 

 

En del vogner igjen! Det er jo flere helger man kan hygge seg her på denne campingen.

 

 

Noen har ryddet vekk og bare gjerdene står igjen! 

 

 

Sånn er det…både folka og vogna er borte! Men som du ser, like optimistiske som meg..Snart er vi der igjen..Dette blir nok stående hele vinteren. Faste plasser og folk kommer tilbake år etter år! Men vognene må altså bort – for når høsten kommer. Så kommer også vannet! Så sikkert greit med det regelverket. Hvis ikke blir det sikkert en del forsikringssaker! Jeg har ingen vogn her da…for jeg bor jo her i nærheten! Men hadde vært morsomt og prøvd campinglivet en ferie! Kjenne at man tåler folk rundt seg 24 timer i døgnet. For det må du takle på en campingplass! Grillos, sprit og pølser også! Vel…

 

Husker når ungene var små lekte vi camping her i stua på vinteren!

God kveld!

 

 

10 kommentarer
    1. Mmm – den havrelunsjen er skikkelig god! Sukker eller ei – den smaker nydelig….! Jeg passer nok best utenom en campingplass – tror det blir for tett for meg…. 🙂 klem

      1. Vedlig god og veldig søt! Kjekk å ha på tur! Jeg passer nok ikke inn…mer enn nok å bo på et felt! Litt for trangt det å…Litt lei grillen til naboen når sommeren er slutt for å si det mildt…Klem 🙂

    2. Jeg synes campinglivet ser sååå koselig ut! Og det er litt rart, siden jeg elsker å være på setra der vi ikke har folk rundt oss i det hele tatt. Hehe, tror jeg har lyst på litt av alt😅
      En sommer på hell skaper forventninger om vakre høstdager med sol og stearinlys inne på kvelden. Nydelig med høst, synes jeg🧡🍂🍁

      1. Ser skikkelig flott ut med campingliv..Bare kose seg. Gjøre små ting. Pusle litt! Ingenting som henger over deg egentlig..Bare bade og grille og skravle med naboen 🙂 men må nok trenes opp altså! For jeg går altfor mye alene til å plutselig menge meg slik en hel sommer. Det hadde jeg ikke greit. Men fredag til søndag kunne man trenet på…hehe..
        Høst er flott, men er litt trist også! At sommeren er på hell..Det skal jeg være ærlig på! Men jeg hviler meg litt, for det er hektisk på sommeren med hus og hage! Son skal stelles hver eneste dag…

        1. Enig! En langsom tilvenning hadde vært helt nødvendig, hadde vært artig å teste det ut en gang😅
          Jeg er nok ikke noe utpreget sommermenneske, – er helt ferdig med den nå, jeg. Vil bare stulle og stelle med koselige aktiviteter og gå tur i klar luft🍁🍂🍁

    3. Ja alt til sin tid liksom……. jeg kan like campinglivet om man slipper å ha folk som kommer bort og sitter hele dagen og kvelden……. og det blir egentlig for sosialt liksom og alkoholen flyter……… hehehe Nei man gjør det til det man vil egentlig.
      Og jeg kunne godt tenke meg å ha en bobil der jeg kunne forflytte meg litt etter ønske, eller bare et telt å telte en rolig plass i fjellet 🙂
      Sosialt til sin tid og alenetid til sin tid 🙂

      Ferie er godt, men også hverdagen og årstiden er gode på sin måte. Det går rundt og rundt……….. 🙂

      klem

      1. Det kan kanskje bli litt vel…og alkohol kan fort bli en vane hver kveld. Der er ikke jeg…Jeg må opp på morgenen…Sitte og surre hele natta og dra seg utover formiddagen! Men hadde jo vært vært gøy med litt camping, men kanskje ikke de aller største plassene med flest folk! Hverdagen er helt ok den! 🙂 klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg