ute er best – er ikke det proffene sier

 

Mat og øl ute i dag..

 

Deilig i solen i dag! Og mat må man ha…

 

Gikk til byen i dag og innom mamma med rent tøy først…Glatt å gå….Ved undergangen for å komme på andre siden av Kråkerøyveien er det fremdeles en stor isbre..Ikke strødd..Jeg måtte ake meg på alle fire og dytte bagen med mamma sine klær for i det hele tatt å komme over isbreen…Jaja, denne vinteren altså…Den er ikke som før – det er helt sikkert..

 

Men kom meg innom mor og da jeg gikk, kom akkurat en yngre bror av meg..Så pratet litt med han…Så dura jeg til byen for å ta meg en øl..Hadde tenkt å spise på Solveigs pizza her på Kråkerøy..Men der var det ikke klart for uteservering…Og jeg hadde bestemt meg! I dag skulle jeg spise ute…

 

Så trasket jeg hjemover…..

 

 

 

10 kommentarer

      1. Tusen takk, ja fra å være planløs og uten mål og mening når jeg står opp..
        Så blir det alltid noe ut av dagene….Koser meg jeg 🙂

    1. Å så deilig da! Årets første utepils – og en middag som ser mye ut som den jeg spiste idag! Har vært i 50-års-sein-lunsj til ei god venninne! Burger og chips på Kokeriet i Sandefjord! Kanskje du var innom der i fjor? Kos deg med kvelden din – klemmer! <3

      1. Kokeriet i Sandefjord vet jeg hvor er ja..
        Bra dere koser dere..Viktig altså..og bra feire din venninne og 50 år..Hurra..
        Flott i Sandefjord…Håper jeg kommer dit snart igjen..
        God klem herfra meg..

    2. trasig å måtte ake seg på alle fire for å komme til sykehjemmet da ,komunen har en stor jobb å gjøre der for det skal være strødt ute tenker jeg ,det ble ikke mat på deg ute i går da ,men det kommer dager da det igjen er uteservering :=)

      1. Kommunen her har gjort en slett jobb ja…Det burde ikke være slik.
        De må ut og måke og få vekk snøen og blir ikke snøen tatt vekk så blir det is.
        Kjedelig å gå slik, da jeg skulle hjem orket jeg ikke klyve på alle fire i mørket..Men måtte gå i veibanen.
        Ikke bra, for det er mye trafikk.
        Jeg spiste en sen lunsj og tok en øl ute på byen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg