Ut på tur med 4 helikopter over hodet

 

Jeg går jo hver dag, i regn og snø og tåke og is. 17. mai og julaften. Er bare skrudd sammen slik. Jeg er en gåer. Vil jo at dere også skal bli det…. I dag regnet det helt ekstremt, men var faktisk deilig ute. Og det skjedde litt.

 

 

 

 

Som dere ser  – det var regn og regn…:)

 

 

Brukte både paraply og regnjakke. Hadde nok trengt sånn skikkelig gummi i deg..Får kjøpe meg det. Har bare 2 -3 andre regnjakker. De holder unna en del, men ikke i dette været som var i dag!

 

 

Øvelse på gang leste jeg, må til – men for et leven. Nå gikk siste ørevoksen! 🙂

 

Nå er det symesterskapet, gøy å se!

10 kommentarer
    1. Å fy for et vær! Men du er like trofast med turene dine 😊. Flinkis!
      Ser på symesterskapet jeg også. Nå er det ei pause, før siste innspurt. Jeg blir så imponert over alt de får til altså😊.

      1. Ja det er helt rått. Urolige dyktige folk. Nydelig søm og arbeid. Så fine dåpskjoler <3 For en fin ide! Loppis er jo fullt av slike duker og gardiner.
        Tur blir det vettu 🙂 var ikke kaldt – bare deilig. Tusen takk.

    2. Vi bor rett ved St. Olavs Hospital i Trondheim, og jevnt og trutt hører vi luftabulansehelikoptere og seakinghelikopterne komme over hustakene våre. De bråker ja, men nå har vi begynt å bli vant til det.

      Kjempefine bilder du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. ojjj,, fotfulgt av helikoptre 😀 Makan til oppmerksomhet. “Mistenkelig person ute i styrtregnet, ikledd gule regnklær” .. skummelt 😛 Idag har jeg ikke rukket bloggen.. blir neppe noe bedre fremover noen dager 🙂

      1. Dette regnværet var ille, det datt et helt vann ned. Skal nok få kjøpt meg litt god gammeldags regnfrakk ja. For ut må man jo 🙂 Artig og bråkete denne øvelsen. Dura over her i 2,5 time.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg