ut på tur her på Kråkerøy

 

God kveld i stua! Gått meg skikkelig lang deilig tur i dag jeg. Hadde med sekk og niste var knekkebrød. Noe å drikke på og 1 banan. Været var helt nydelig. Men litt sur kald vind så jeg kledde meg skikkelig opp! Vil ikke bli forkjølet i disse tider altså!

 

 

En tur ned til båthavna i Vesterelva. Mange som hadde begynt med båtpussen. Fjellet bak her er fra Onsøy utenfor Fredrikstad. Glomma deler seg her nede i Fredrikstad. Østerelva og Vesterelva. Jeg bor like ved Østerelva. Så nå i dag gikk jeg rett over øya på en måte. Dere skjønner?

 

 

Jeg liker å ta bilde av benker/krakker 🙂

 

 

Blå himmel og flagg blir alttid fint det synes jeg. 

 

 

Noen “nye” blokker. Ikke nye av året da. Men i senere år. Alt skal jo bygges ved vannkanten i disse tider. Folk vil se vann og elv og sjø.

 

 

Her rasta jeg. Var lunt og fint inne i sivet her. For vinden er kald om dagen. Sola skinner, men småkaldt ute altså <3 

 

 

Ble en deilig tur 16 000 skritt. idag. Blir vel en tur til tenker jeg. Var ute og kjørte en tur også nå. Lite folk i gatene. Henta sønn på jernbanen. Han kom med toget fra Oslo som gikk derfra kl. 15:00. Tror det var sånn ca. 4 personer på dette toget! Men han måtte jo hjem og måtte jo reise kollektivt. Universitetet er stengt så da blir det undervisning på skype her i stedet. Bra jeg har oppegående nett og fiber altså!

 

Datafolk blir sikkert ikke arbeidsledig om dagen. Skal et samfunn fungere nå så må vi være asosiale og på nett! Ønsker dere en fin lørdag videre. Blir stille og rolig her da..Som vanlig <3

 

 

Det kreves høy moral av den som skal selge strikk som metervare.

16 kommentarer
    1. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 🙂

      Kjempegodt å komme seg ut når været er så fint 🙂

      Jeg gleder meg kjempemasse til føret blir bart og snøfritt slik at jeg kan gå tur ute. Nå er treningssalen hos fysioterapeuten stengt. Det er kun pasienter som trenger manuell behandling (alene av fysioterapeut) som kan komme. Selve treningssalen er så liten der.

      Treningssenteret er stengt også.

      Mannen min og jeg tenkte å ta ei treningsøkt på treningsrommet på jobben til mannen min, men det var også stengt.

      Da måtte jeg bruke kreativiteten min. Jeg går frem og tilbake over stuegulvet slik at det blir 3,6 km, og jeg gjør styrketrening på matten med strikk. Hverdagsaktivietet 🙂 Målet mitt er å få gått 3,6 km hver dag samt gjøre styrkeøvelser 3-4 ganger i uka.

      Mannen min gikk seg en tur. Han sa det var ikke så mange folk som var ute og gikk.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, virkelig deilig å være på tur og kose seg ute.
        De som trener på senter nå – må være skikkelig kreative. Finne andre måter…Jeg går turer jeg. Det er livet mitt 🙂 klem og lykke til på tur 🙂 du er alltid flink…

    2. Fint på Kråkerøy 🙂 Litt koselig å få sønnen hjem kanskje, selv om det er trist med alt som skjer nå. Det var noen ute og gikk her i dag, men ikke mange med tanke på at det er Oslo kanskje…

      1. Tusen takk, koselig at det er folk i huset da. Når man må være helt asosial …Vet ikke om jeg tør å besøke mamma en gang <3 …

    3. Fine bilder, Solveig! Godt å få sønnen hjem en tur – jeg syns prinsessa er drøyt langt unna der oppe i Trondheim nå…. men men….. klemmer <3

    4. Du imponerer 😊 flotte bilder fra en fin dag. Lykke til , og koselig å f sønn hjem , selv om årsaken var som den var. God helg 😊

      1. Tusen takk, sånn ble det nå. Jeg skulle jo besøke ham. Alt var klart…helt til kl. 18:00 på torsdag! Da stengte Norge…God helg…

      1. Tusen takk – koselig det da. Han kom fra Kristiansand og via Oslo. Så da får vi bare være her hjemme. Alt er jo stengt. Vi lager mat og hygger oss. Jeg går jo mine turer 🙂 klem til deg.

    5. Herlige bilder altså, blir så glad når jeg ser en flik av blå himmel 😀
      Kjekt at du har fått sønnen hjem også. Ja nå er det jammen andre boller. Mine barn kommer hit på tirsdag. Men de er jo hjemme fra skolen de også, så vi blir jammen å leve tett på hverandre når de er på plass.
      Jeg har ikke gått tur. Blir nok mest å holde meg hjemme fremover. Men håper å kunne snike meg til en tur eller to en gang i mellom 🙂
      Fine lørdagen og god klem ♥

      1. Tusen takk. Ja. Han kom fra fra Kristiansand. Alt er stengt. Så best å være her hjemme alle mann nå 🙂 Deilig med litt blå himmel. Klem…

    6. Så koselig du fikk sønnen hjem da og at du fikk gått deg ern god tur. Ja,vinden var kald i dag. Her ble det 10500 skritt på turen og det er jeg fornøyd med. Mye bratt terreng så jeg fikk i gang pusten og hjertet. Her var det mange barnefamilien ute og grillet.Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg