Uka gikk og fredagen kom – 4 dagers uke

 

God kveld! Det var jo bare 4 dagers uke denne uka etter påske. Det gikk fort altså! Så da sitter jeg her igjen da. Fredagskvelden <3 TV er av, og skal lese litt tenker jeg. Så blir det å køye om litt. I morgen blir det mer hagearbeid og rengjøring her inne først. Så da har jeg noe å gjøre. Liker å ha noe drive med. Slik at jeg føler med nyttig og arbeidsom. Kan slappe av jeg altså. Men ikke mer enn et kvarter om gangen! Da blir jeg rastløs igjen…Det er bare sånn jeg er.

 

Blir jo ikke noe farting hverken med buss eller tog på en stund heller. Så får bruke tida litt her hjemme. Vaske og gnikke her inne overalt i det flotte været gidder jeg ikke. Men får holde på ute. Tenke jeg skal plante litt stemor – de er hardføre! Tåler en støyt. For vi er bare i april, vi må ikke glemme det altså! Fort gjort å bli overivrig i hagen <3 Folk må ha noe å gjøre. Hagesentre og blomsterbutikker går så det suser nå…..

 

Jeg tror mennesker trenger farger og blomster i disse rare tider <3 

4 kommentarer
    1. ja det var sikkert godt for mange å starte med en forkortet uke ,godt det.Ja det er april,mange planter blomster for tidlig ute,så må dei kjøpe nye,greit for butikkane da,stemorsblomster er vakre og fargerike og dei blir robuste av en frostnatt eller to,ha en god natt da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg