uff da – varm luft fra sør kom kom

 

Det kom masse snø i går ettermiddag og kveld, det betyr ikke at jeg liker det altså! Jeg er ikke glad i snø. Vakkert er det, men det blir som med vakre mennesker, man blir fort lei hvis det ikke er noe innafor! Forstå meg rett nå da! Blir litt sånn med snø også! Blir helt frelst og satt ut av det vakre, men dabber fort av når man får 3-4 timers mer med arbeide…Måking og ordne bil ren for snø. Gå ut og inn flere ganger i løpet av en kveld! Stå veldig tidlig opp  neste morgen og fortsette med jobben…..Alt dette for å komme seg på jobb! Så er ikke så gøy akkurat! 

 

 

Håper det kommer mange varme vinder fra sør…Så fort som mulig…Har kosa meg i vinter jeg med masse turer på isen, nå er det helt helt greit! Men fin temp er det ute, litt uvant når man er vant til 15 minus…i mange uker. 4 uker eller noe…! 

 

Jeg måtte bare la bloggen få min vrede! Det er korona vet dere…Bloggen er en god venn å dele tanker med! Vi er mange ensomme i disse tider! Man blir innestengt både fra det ene og andre. Ikke så greit…Og morgeninnlegget finner du her: Ønsker deg en fin tirsdag 

 

 

Hva er du glad for?

6 kommentarer
    1. Snø er bare flott på bilder…. hihi…. jeg liker ikke dette her – og i morra skal det komme enda mer! Men de lekreste bilder fikk du! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg