tusla bare litt rundt i Oslo

 

Det er flere av mine lesere som ikke er så ofte i #Oslo, så da er det hyggelig å dele noen bilder på denne lørdagskvelden. Jeg tok buss for tog til Oslo i går. Litt mer styr, særlig når man skal hjem og finne rett buss i et hav av busser. Og oppmøte mye tidligere enn da toget vanligvis pleier å gå. Og helt annen plass enn der bussen stoppet da jeg kom innover. Så folk var litt stresset rundt dette! Det skjønner jeg godt. Jeg har tatt buss for tog en del ganger i sommer..Så alt blir en rutine. Og tog er dyrt så det er sagt – 240.- en vei fra Fredrikstad til Oslo. Det er blodpris!!! Jeg er jo 40 % trygdet, men tror man må være 50 % eller mer for få rabatt på prisen.

 

 

Mye blomsterhav i Oslo! Og #Kosmos er vakker. Den finnes i mange flotte farger. Ser du bladene, litt dill over det! Uansatt, nydelige..

 

 

 

Kjent sted, kjent mann!

 

 

Jeg er glad i vann og fontener er flotte motiv.

 

 

Her er det noe på gang. Har ikke satt meg inn i det. Bare gikk forbi. Er det Iran? Mener jeg drar kjensel på flagget!

 

 

Århundrets selfie foran biblioteket. Sjekket ikke før jeg var hjemme. Da var det litt sent kan du si…Er det mulig!

 

 

Ikke bare en, men to helt tomsete…Kanskje jeg elsket biblioteket så mye at jeg ble helt salig! ❤️

 

 

Men du får ha en fin lørdagskveld…stikker sikkert innom her i morgen igjen!

 

 

10 kommentarer
    1. Veldig glad i Oslo var der nesten hver uke før jeg ble syk..Nå blir det noen ganger i løpet av året..men ikke mange.. Veldig fine bilder med blomster også Juster da 🙂 Veldig salig ja..hehe ..men fin uansett… <3

      1. Tusen takk, Jeg å elsker Oslo. Er så utrolig mye å se på og finne på der! Hele tida noe nytt å se! Eller noe å lære..Men nå er det litt for mye folk altså. Det var ganske så mange over det hele. Ser ikke sånn ut på bildene, men fordi jeg prøvde å gå litt andre veier..Alle skal feriere hjemme her i Norge i sommer og mange drar til hovedstaden. Jeg var litt salig – men kjører på….Klem.

    2. Kjempestas å få tatt en Oslotur… det er jaggu meg lenge siden 😀 Prøver å følge med på bloggen. Men det er ikke så lett… nettverket her er ikke hurraaaa altså 😀 Så har vi jo fått eldste sønn & Co hit nå i helga 😀 Ha en flott søndag.. 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg