Turen i går og dagen i dag – det skal jobbes

 

God formiddag. I går ble det 3 turer. En i pausa på jobben. En tur senere på dagen på terminalen på jobben og en tur med det samme jeg kom hjem. (Spiste et par knekkebrød først da…) Etter turen var det å begynne på tacoen og spise litt. Var sulten som en skrubb. Begynte å fryse. Det er tegn på at det må masse energi inn 🙂 Så da etter maten sånn ved 1900 tiden. Da var det Dagsrevy og Norge Rundt! Etter det orket jeg ikke gjøre så mye her hjemme 🙂

 

Så i dag er det rengjøring. Tørke støv i kroker og kriker. Titte over om det er ting man trenger i skap og kjøleskap. Handle inn. Vaske klær. Og jeg må nok ut å rake løv også..Alt av blader er snart på bakken nå..Og så blir det tur i løpet av dagen. Blir alltid tur! Det høres slitsomt ut. Men man får faktisk energi av å gå. Men viktig med energi inn i form av mat og drikke også…

 

 

Så da ønsker jeg deg en god lørdag videre. Lørdag for meg har aldri vært noen hviledag…Sånn er det med den saken. Det er jo den dagen i uka man virkelig får gjort noe. Har litt overskudd. Fredag er det flatet ut….:) 

 

Klemmer…til lørdagen og deg!

 

Foto: Solliv – Alle bilder fra Kråkerøy

10 kommentarer
    1. ja mat må en ha :=) burde kanskje gjøre litt husarbeid jeg også,nå har jeg bakt vinnerkaken til Randi,dere skal få se den senere i kveld når jeg lager blogginnlegg,nå er det små søte munnfuller i ovnen og medan dei gjør seg strikker eg,skal nok ut en tur og gå ,men først må det i ovnen steke ferdig :;=) ha en fin lørdag og kos deg på tur

    2. Du verden 😀 Her jobbes det på skjønner jeg 🙂 Du fyker rundt som et aspeløv i sørvest kuling 😀 Men det høres ut som du nyter det, så da er det helt sikkert i orden 🙂 Ha en vakker lørdag på alle måter. 🙂

    3. Man får virkelig energi av å gå, ja! Lørdagen igår var en dag med bare meg og dattera mi – det var orntlig deilig. Men – ellers er lørdag en dag det er viktig å få gjort noe… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg