turen i går gikk til favorittplassen min ved elva

 

God morgen!

 

Jeg holdt på med rengjøring her hjemme på formiddagen og så hagearbeid etterpå. Og innimellom der ute og handlet. Så dagen ble litt stykket opp. Så jeg rakk ikke ut på tur med sekk i går. Kan jo ikke, gjøre det hele tiden. Stå opp, gå lang tur, være borte hele dagen og komme hjem på ettermiddagen. Da får man rett og slett ikke gjort noe her hjemme.

 

Jeg har jo både hus og hage og det krever sin kvinne..ingenting blir gjort av seg selv. Og jeg liker å ha det ok rundt meg. Både ute og inne. Jeg liker å gjøre ting! Skal etterhvert kjøpe litt maling og beis og begynne med slikt arbeid utvendig. Men det haster ikke, vi er bare i april. Og slik jeg forstår det så vil det være mye begrensninger på våre liv i hele 2020. Så tror ikke jeg trenger å stresse akkurat! 

 

 

Turen gikk elvelangs og her titter jeg over til industrien…

 

 

Ja, jeg liker elv og vann og sjø…..

 

 

Motiver er det overalt ved elva <3 Rett og slett fin farge, gylden – det var det som fanget blikket mitt.

 

 

Og i grøftekanten var det noe som blomstret. Ikke vet jeg hva det er…Men vakkert er det jo. Og det fanger meg..<3 Det er rett og slett vår om dagen. Jeg liker det veldig godt..Det betyr å se flere farger i naturen og jeg kan være ute fra morgen til kveld egentlig..innimellom jobb og plikter.

 

Det er forandringer og begrensinger i våre liv nå. Vi må rett og slett tenke nytt for å lage oss gode dager. Men en dag utover så skal jeg finne en åpen butikk og kjøpe meg et eller annet nytt plagg med en flott farge! Har ikke kjøpt meg noe nytt på det jeg kan huske….

 

 

10 kommentarer
    1. Nydelig bilde av sivet/stråene det øverste. Fantastisk vil jeg faktisk si 🙂 Ja,jeg har også hatt shoppestopp siden 13. mars.. Men jeg vurderer også å kjøpe noe nytt, fordi jeg liker våren og farger og klær 🙂 Her blir det tur i dag også 🙂

      1. Tusen takk 🙂 ja, var fint motiv….<3
        Nå må jeg rett og slett shoppe et nytt plagg med farger….det er VÅR! Klem og fin turdag ti deg…

    2. Flotte bilder som vanlig. Det var jo bildene dine som først fikk meg interessert i bloggen din.
      Det behøver ikke være en heldags tur med ryggsekk for at det skal være en fin tur.
      Før, når jeg var flinkere til å gå tur og dele bilder på fjesboka, fikk jeg mye skryt av hvor flink jeg var til å gå lange turer. Jeg svarte som sant var, at det er ikke alle turene som er så lange,…. Det skal ikke så mye til for å få en god opplevelse.

      1. Tusen takk. Det viktigste er å komme seg ut og se naturen eller andre motiver. Få noe annet å tenke på…Og det blir masse mosjon med hage 🙂 Så trim blir det massevis hver dag….Men som sagt lørdag er jobbedag for oss som jobber! Ha en fin fin dag videre….

    3. God formiddag 😀 Ja du har nok å holde styr på, det er jeg helt sikker på 🙂 Tusen takk for en flott tur, gjennom nydelige bilder og ord 🙂 Du må unne deg sånne turer, det er bare så flott 🙂 Ha en nydelig søndag 🙂 Klem

    4. Så koselig med en tur. Ja, hus må males og hjem holdes i orden nå som før. Vi skal vel begynne å male hus i morgen. Været er jo suverent til en tidlig start, selv om man har god tid. Ha en fin søndag! Klemsiklem:)

    5. Så flotte bilder fra favorittstedet! Dessverre kan man ikke bare være på tur….. en må gjøre noe innimellom også! Ja – en må ha noe å glede seg over………… småting som er godt og varmt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg