Turen gikk til F….x stxx

 

Har ikke vært så mye byen nå i høst! Ville se byen i det flotte været! Skriver ikke så mye – bilder av Fredrikstad blir aldri feil! <3 Et lite torv!

 

 

I parken

 

 

 

Utenfor biblioteket. Titta innom også! Fant ikke noe som ropte kom og LÅN meg i dag jeg! Har i grunn 3 meter uleste bøker her hjemme! Men som sagt var for å gå tur i byen <3 Deilig vær i dag. Holdt på litt her hjemme og ryddet i hagen. Nok å ordne med før vinteren kommer! Så slo to fluer i en smekk og da ble tur i byen!

 

 

Høstblomster!

 

 

En vakker dag i Fredrikstad. Fint i skogen i dag også! Men i dag ville jeg se byen en vakker høstdag! Lagde meg litt mat nå. Kjøpte fiskekaker i en fiskebutikk, de var veldig gode. Helt annerledes enn en pakke på Kiwi til kr. 45.- Men prisen var skyhøy. Var verdt det – 12. i dag og det betyr lønn! Noe skal man jo unne seg! <3 

 

Litt stiv i nakke og rygg om dagen så rekker ikke kommentere så mye som jeg pleier! Så må ta det litt pent! Både med å lage innlegg og skrive altfor mye! Greit å bevege seg og sånn, men sitte å glo/skrive på data er ikke det beste for nakken! 

 

Nyt kvelden – ta vare på deg selv og andre!

20 kommentarer
      1. Tusen takk, ja – liker meg veldig godt i byen. Må ikke shoppe, bare nyte bylivet og parker og sånn. Ja, går bedre og bedre. Verste dagen var på fredag…Klem..

      1. Tusen takk, veldig koselig å rusle rundt i byen – gå i parker og gatelangs. Liker det! Ja, må bare roe ned litt. Men mye bedre. Verste dagen var fredag på jobb. Da slet jeg! Men kom meg gjennom dagen og fikk helgen på meg! Og slapper av litt med pc-bruk her hjemme så hjelper det! God kveld og God natt…

    1. Artig å få en bytur med deg 😀 Frister å ta en tur nedover de østfoldske trakter.. eller Vikenske, er det vel nå 😀 Takk for turen… klem 😀

    2. Fin tur i Fredrikstad med herlige høstbilder 🙂

      God bedring med nakke og rygg <3

      Litt slik med mange av oss for tiden…. sikkert noe med været?? Rygg og nakke er aldri morsomt 🙂

      klem

      1. Tusen takk, flott her i byen.
        Er nok været + at jeg har hatt en litt gal sittestilling på jobb i flere dager! Litt mye skjerm-titting mot svære skjermer på veggen! Det er IKKE godt for nakken! :)Klem…

    3. Hyggelig med bytur i finværet.. Flott sted og mange vakre bilder.. 🙂 Vet mye om det der med pc og nakke… riktig god bedring til deg… Klem <3

    4. Nydelige bilder av en fin by😊
      Jeg har vørt litt fraværende på bloggen og kommentarfeltene jeg også. Andre ting kommer foran noen ganger.
      Masse god bedring til deg😚

    5. Så kjempefine og nydelige bilder 🙂 Som jeg husker Fredrikstad var er det en kjempefin og nydelig by 🙂

      Av og til tar jeg meg en tur til byen her jeg også bare for å se. Finner jeg fine motiver fotograferer jeg det 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg