Tur til Enhus og jeg fyra opp kommentar-feltet hos kokken

 

God kveld til deg! Ute er det veldig grått 🙂 Gikk tur og var hjemme like før mørket innhentet meg.

Jeg fikk fyra opp kokken. Ha ba om det selv. Overskriftene hans er litt på kanten og det har jeg tatt ham i før. Vi har en god tone vi altså! Så jeg kasta ballen tilbake på et svar! For det var jo meninga vi skulle bite på og jaggu kom det store torsker på den kroken. Juletorsken! <3 Og kommentar-feltet brenner helt klart. For jeg er jo håpløs – tenk å stille et slikt spørsmål. Men de som ikke blogger selv, skjønner jo ikke vår tone på bloggen asså…..Og Solliv er ingen nett-troll 🙂

 

 

Ikke mange på den private brygga i dag! 

 

 

Grått er ordet!

 

 

Men blir fine motiver synes jeg.

 

 

Lite folk på hyttene på Enhus i dag. Vet ikke om noen feirer jul der ute jeg altså. Hadde jeg hatt hytte, så hadde jeg feiret jula på hytta. Tatt et julebad og gått på utedo! For vannet er sikkert stengt for sesongen! Grilla litt pølser og kosa meg og tent lys og fyra i peisen. Kjempekoselig det da <3 En skvett med rødvin i glasset på julaften og mimre litt. 

 

God kveld videre da….og hils kokken! 

 

 

10 kommentarer
    1. Masse flotte nyanser i farger her da 😀 Har ikke scrolla innom kokken.. men ser av og til at du/andre venner er innom 😀 Hytte er jeg sikker på at du får om noen få år 😀

      1. Tusen takk, må ha en drøm vettu <3 Kokken liker jeg godt og er stadig innom og leser hos ham. Naturen er vakker selv på litt gråe dager…klem til deg.

    2. Hadde tenkt å forsvare deg inne hos Kokkesnobben. For jeg tror ikke du er ei sånn ei som egentlig bryr deg om hva andre tjener.

      1. Tusen takk 🙂 snille deg. Nei, det gir jeg bengen i. Men overskriften lokket meg inn og kunne ikke dy meg. Gammel volleyball-spiller se….<3 Men med sånne overskrifter…så får man spørsmål..hehe. Ha en fin kveld. Og takk for omtanken.

      1. Tusen takk. han fyrte løs om hva han tjente og da kom jeg med et spørsmål om hva han tjener på bloggen….hehe….Fordi det var jo det han ville vi skulle tru…Da fikk jeg mange sinte mot meg <3 og i morgen blir jeg høyt oppe på den lista i hvertfall. For jeg renner ned av besøk på siden min nå!..:) LOL

    3. Ditt spørsmål var helt enkelt og greit, men kommentarene fra diverse kvinnemennesker forundret meg. Hvordan de klarte å tolke så mye om deg ut av dine tre små ord, fatter jeg ikke. Det sier muligens mye mer om dem enn om deg. 😁Bare le av sånt! Fantasien løper løpsk på mange på nettet, gitt.

      1. Takk, han la opp til det selv. Alle tenkte jo det samme som jeg skrev….Men fikk fyra skikkelig opp og mange sinte der oppe i Alta! Får holde meg her nede i Fredrikstad jeg…Men opp han tjener kr. 100 eller 1000 000 er det samme som meg. Det har 0 verdi. Ikke interessert…Men spørsmålet slengte jeg på på grunn av hans overskrift! 🙂 Ha en fin dag videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg