tur og fest er det lov? og en dronning

 

Hei igjen….

 

Jeg smeller til med litt turbilder igjen jeg..Det er jo det jeg driver med med! Går og går laaaaange veier for å komme frem et sted – hvor det er minst mulig med folk. Jeg ser bilder fra Oslo. Det tyter med folk i parkene. Og kritikken hagler. Men hvor skal dem gjøre av seg lissom. Ut må man hvis ikke blir man gal i hodet rett og slett. Og det vil komme mange nye pasienter på sykehuset for “gale” 🙂 Jeg tenker det er viktig å komme seg ut 1 eller mange turer i løpet av en hel dag. Se på nyheter om Korona løser ingen problemer. Heller ikke for mye annen TV-titting. Nei, lufte hodet så mye som mulig…..

 

 

Laaaaang vei…

 

 

Gule fjell – svaberg <3

 

 

Sekk er med!

 

 

Skikkelig bru…

 

 

Dronningen av Kråkerøy (hehe) – i hvertfall når det gjelder turgåing….

 

 

#tur #kråkerøy #natur

 

 

Naturen roper på Solliv – hei hei – kommer du? Naturen er en fest…

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg er enig, vi MÅ ut. Jeg bor jo i Oslo. Og det er vel ikke bedre at folk blir syk av ensomhet og galskap, enn av corona. Når vi er i parken er vi bare 2, og sitter med avstand. De dagene jeg bare er inne får jeg vondt i hodet, og blir lei meg.

    2. Ut er helt nødvendig! Glad jeg ikke bor så veldig tett befolka….. det er jo ikke så ok! Hmmm – og ja, du er gå-dronninga – jeg er prinsessa, hihi…. 🙂

    3. er ikke lett dette for dere som bor på større steder og store byer,men ut må en helt klart ,spesielt nå når det har vært så deilig vær :=) herlig turbilder fra deg,jeg gikk også lang tur i dag 7,5 km men jeg slet på slutten,da var foten vonde,men jeg greidde det :=)orker ikke lage innlegg i kveld,det får vente til i morgen :=)

    4. Tusen takk, virkelig deilig å komme seg ut ja og været har jo vært helt nydelig. Litt kaldere nå i ettermiddag og kveld. Så lang tur hos deg da. Veldig bra.Nei, blir sliten ikke alltid man orker å styre med bilder og tekst da. Kos deg med kvelden..klem til deg.

    5. Flotte turbilder fra skyfri himmel. Det sier seg selv at alle tar turen ut når været er fint. Vi her i nord har bare hatt drittvær og ikke minst har vi på de fleste steder store avstander. Det er nok litt av grunnen til at vi har mindre smitte også. For oss kan det se ut som det er veldig mange mennesker samlet på et sted når vi ser bilder fra Oslo siden vi ikke er vant til så store folkeansamlinger, mens det for de som bor i Oslo ser lite ut, siden de er vant til at det er veldig mye mer mennesker samlet. Merkelig hvordan vi hele tiden sammenligner ting med det vi er vant til. Hyggelig er det uansett å se alle de fine turbildene dine, så kan vi som ikke har det slik drømme om fine sommerdager.

      1. Tusen takk 🙂 ja, her har vært sommer noen dager nå. Skikkelig deilig og folk har fått farge og mange har badet. Store forskjeller i landet vårt ja. Det ser “ille” på bildene fra Oslo..Men er nok zoomet inn en del også. Tror egentlig folk er flinke til å holde avstand. Men det bor mange mennesker i Oslo så det blir tettere så klart. Håper vi snart kan gjøre det vi vil <3

    6. Ja, der er du Dronning, det er så sant. Jeg går også hver dag, og det er herlig. I går traff jeg ikke et menneske på turen min, og ikke i går heller. Det er så deilig nå som det er lyst på kvelden også. Masse blomster og det er vår! Jeg går både her og der, og det er så fint for humøret. I dag blir det nok en tur igjen, men hvilken sti jeg skal følge da, har jeg ikke bestemt enda. Jeg er heldig, som deg, og har mye å velge i rett utenfor døra.Nyt dagen! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg