tur her på Kråkerøy

 

God ettermiddag. Tur har det blitt. Akkurat kommet hjem og skal ta meg noe mat. Her er det Gjøkesyre som er i gang med vårens teppe på skogbunnen. Denne grønne fargen er skikkelig fin synes jeg 🙂

 

Skogen står rett og rak. Kunne nesten tro det var plantet. Var lissom helt satt i system! Men har nok bare bare grodd slik og teppet av Gjøkesyre kan dere skimte her…

 

En vissen Tistel <3 styggpent!

 

Nyperoser kommer med skudd! Ganske store og saftige…

 

 

Lille pusekatt hvor har du vært. Utrolig søt denne vennen jeg møtte på tur. Jeg elsker katter. 

 

Skikkelig søt og gjorde seg kraftig til for meg. Rullet rundt og snakket med meg. Liker sånne katter som jeg får kontakt med. Glad i mennesker. Elsker disse dyrene. Nå har ikke jeg dyr, men har hatt dyr nesten hele livet. Skulle gjerne hatt en slik venn her hos meg ja. Men jeg har valgt å være uten dyr. Da katten min døde for 3 år siden. Så tenkte jeg at dette orker jeg ikke noe mer. Det var rett og slett veldig vondt å miste min beste venn <3 

 

Nå mat her i huset. Sulten som en skrubb! 🙂

 

Kos deg…

8 kommentarer
    1. Så flott og herlig innlegg. Nå håper jeg at dere ikke får en sånn vinterlig back klæsj.. med snø og masse kuldegrader. 🙂 Skjønner godt savnet av katt.. her nevnes husdyr av og til.. men prøver å holde igjen. Jeg tror vi skal være glad for alle de dyr vi har hatt… både av katt og hund og litt til 😀 Klem

      1. Tusen takk, det er slik jeg tenker også. Tar med meg alle mine dyr videre i hjertet mitt <3
        Får håpe det ikke blir masse kulde ja….For da sliter naturen litt tenker jeg…For nå er det snart grønne skudd over hele fjæla. Klem ti deg.

    2. koslig i skogen,den grønne fargen der er vakker ja,det minner om tiden vi går i møte det hvet du :=) vi hadde en katt som ble ca15-16 år gammel og som du valgte jeg å ikke få en ny ,for det er vemodig når dei går bort,og ellers liker jeg å være fri og frank uten et dyr å ha ansvar for

      1. Takk det er fint i skogen og den grønne fargen er så vakker. Ja, det er ordentlig trist <3 og jeg vil også være fri. Det er stort ansvar å passe på et dyr <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg