Tur her på Kråkerøy – 2. juledag / flere bilder og en død selunge

 

I går var det magisk turvær. Så deilig å være på tur. Er jo på tur hver dag jeg da. Men ikke alltid så mye å ta bilder av akkurat. Men i går var det fint! 🙂 Liker oversiktsbilder. 

 

Speiling

 

 

Oversikt

 

Her fant jeg den lille stakkaren <3

 

<3

 

Frost

 

Litt gyllent

Det ble enda flere bilder. Men får vise dem litt etter litt. Kanskje. Liker ikke altfor mange bilder i et et innlegg. Selv om det er et bilde-innlegg. Nå er det romjul. 3 dager med jul går fort. Spist julemat jeg. Men ikke ribbe i år her hjemme. Har ikke kjøpt heller. Men i dag blir det kanskje noe fisk! Må jo variere litt. 

Kos deg med dagen! 

God romjul

10 kommentarer
    1. Flotte bilder på en nydelig dag. Her har det vært rundt 12 minus i det siste. Men er visst på tur mot mildvær. Sola ser vi ikke på flere uker ennå. Utgår spiste vi kveite. Tror det blir noe rester idag. Kos deg videre i romjula 😀

    2. mye fint å se hos dere,blir fine bilder av det,sel har jeg bare sett på tv,trist når en kommer over en død da,men så blir det mat til noen andre som trenger det i vinterkulden :=) sånn er livet

      1. Tusen takk, mye å ta bilder av ved elv og sjø. Trist var det jo, men som du sier. Det er livet <3 Har nesten aldri sett en sel jeg heler. Men så en i sommer da jeg badet. Ikke vanlig her det, men har blitt observert i det siste. Fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg