Tror rett og slett – det gikk i boks /hørselblogg

 

God formiddag! Det regner og været ble brått litt høst og sånn. Men det stopper ikke oss. I sommer så lagde jeg et innlegg og delte i gruppen for oss som er hørselshemmet. Du finner innlegget her!: Jeg satt nesten kaffen i halsen Det handlet om bladet Pensjonisten og deres reklame for et høreapparat som man kunne kjøpe på postordre. Jeg hadde fått bladet og skulle titte litt over bladet denne lørdagen, og jeg satte nesten kaffen i halsen av det jeg så. Husker du det ikke så se innlegget som er med blå tekst her. Det kan klikkes på! I går fikk jeg på nytt dette bladet. Jeg ble enig med med selv at jeg skulle si det opp, men det går ut perioden. Jeg ble veldig nysgjerrig og blar i full fart gjennom hele bladet og dere, annonsen er borte. Helt helt deilig. Var flere som tok tak i saken og løftet det videre! Takk til alle som fixet og ordnet og sendte mailer og det opp på høyt nivå i HLF. Sammen er vi sterke og jeg er meget glad. Det var en stor seier! 

 

 

 

Høreapparat på postorde du lissom? 

 

 

Hørselbloggen er viktig og det har jeg fått bevis på nå!  

 

 

 

Solliv ønsker God Helg! 

16 kommentarer
    1. Så bra det ble ordnet. Du fikk jo mye respons på det innlegget 🙂 Ha en fin kveld Solliv. Her har jeg akkurat “gått hjem” fra hjemmekontoret 😀

    2. Så bra, Solveig!
      Det hjelper å si fra – om man står sammen og hjelper hverandre 🙂 Svindel er ikke ok nei…

      Ha en fin lørdag!

      klem

      1. Tusen takk, rett og slett sammen er vi sterke…og den dritten bør ut av markedet. Og i hvertfall i ikke markedføres i blad for pensjonister (som er i en sårbar gruppe) hvor hørseltap kommer signede..Klem og fin fin lørdag.

      1. Vedlig glad i at vi fjerna denne reklamen fra Pensjonisten! Men søpla ligger på hjemmesiden til Villanytt, men det er en annen jobb å gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg