trenger du tips til en helt enkel julegave – kjapp kjapp

 

Pannebånd er tingen! Måtte jo ta bilde nå i kveld!

 

 

 

 

Legg opp 20 masker på pinne nr. 5. Strikk perle-strikk ca. 40 cm. Fell av. Strikk en ny remse på 5 masker – strikk perle-strikk i i 10 cm. Fell av. Sy sammen den lille ringen. Tre den inn på den andre delen og sy sammen!

Så dette i bladet Kamille! Så det tenkte jeg at jeg kunne jeg pusle litt med i dag. Det gikk kjapt…Jeg brukte 2 tråder jeg. Men kanskje enda enklere med litt tykkere garn som passer til pinne 5. Vet ikke…Ble superfornøyd med mitt. En tråd Sterk og en tråd av Kid Silk tror jeg det heter. Har ikke remsa på det garnet. For det var en rest jeg hadde! 

 

God kveld!

10 kommentarer
      1. Ja, dette var supre gaver. Får se om jeg får laget flere. Dette var gøy å strikke! Til og med kjøpt meg 3 nisser + en engel i dag en bruktbutikk! Det var gøy! Så nå fylles det opp mer og mer….Og enda har jeg ikke tatt frem 5 esker fra garasjen! Hehe…og jeg som ikke skal ha så mye fremme! Klem..

    1. fin denne :=) hvet du jeg har satt bort strikkekurven min :=) har et lite strikk i stolen ,en hue i kontstrikk som jeg har strikket på på strikkekafe ,nå har vi pause der så jeg putler bittelitt med hua om kvelden ,men det er langtidstrikk med kont

      1. Var utrolig kjekk altså…Så bra du slapper av litt med strikk da. Litt greit det også og ikke ha for mye av det i disse tider. Lese litt og sånn er jo også fint..Jeg har mange juleblader å lese. Kont-strikk er flott, men jeg kan det ikke!

    2. Ble kjempefint. Her har det blitt mange pannebånd i høst, og jeg har delt med meg til de som trenger å varme ørene også. Du var så søt med ditt!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg