Tok meg en tur i dag / Glufsa

 

 

 

 

Tok meg en tur til vannet i dag. Nærmere bestemt Glufsa. Rart navn synes du. Les om det HER

Var ikke varmt på land eller varmt i vannet. Blåste litt. Så jeg slappet av og glana utover sjøen. I dag orket jeg ikke trave til byen. Kroppen er sliten også. Jobba utrolig mye her hjemme hver dag nå. Pluss at jeg har rydda på jobben også. Så det var tomt i kropp og hode i dag.  Så nå har jeg ryddet vekk malerkosten noen dager. Litt fri må jeg unne meg. Skulle ikke male hele huset i år, bare et par vegger. Resten er fint. Men liker å male 2 strøk når jeg først holder på.

Men en ting er sikkert. Er veldig fornøyd med både min sønn sin innsats og min. Vi har gjort mye 🙂

Så nå skal kjøpe litt pynt. Litt mer blomster og slikt. Det er jo viktig å nyte hus og hage også. Sette seg ned og kose seg med kaffe i hagen eller annet godt som smaker. Ligge på et pledd å lese. Jeg liker det veldig godt. Men har ikke hatt ro på meg. Men hjelper nå, føler jeg kan senke skuldrene bittelitt. Pleier ikke stresse så mye, men sånn ble det i år 🙂 Nå har jeg ferie  – deilig.

God sommer, jeg er her – bloggen tar ikke ferie 🙂

 

6 kommentarer
    1. Kos deg masse og nyt ferien. Gratulerer med gjennomførte prosjekter 🙂 Så ut som en perfekt plass å være for å få senket skuldrene.. tømt hodet og sige inn i feriemodus 🙂

      1. Tusen takk, var akkurat det jeg gjorde. Deilig. Skal på jobb i morgen også, men det blir bare hygge. Heng med …:) Det har vært veldig mye jobbing her hjemme. Så da må jeg nyte livet litt.

    2. Hm…badet du ikke?? Til og med jeg har jo badet 😀 Men det er deilig bare å være ved sjøen uansett 🙂 Klemmer fra Frodithen i Bergen

      1. Tusen takk, har badet i år da. I mai. Og på Kreta. Så da synes jeg vannet var litt kaldt, hehe….Men blir vel flere turer. Kos deg i Bergen. Klem…

    3. Nydelige bilder i det flotte været 😀

      Jeg har ikke fått lagt igjen så mange kommentarer hos deg, men jeg er inne hver dag og leser <3

      1. Tusen, koselig at du leser. Kommentere er jo ikke det viktigste her på blogg. Det kan du alt om. Men liker at du har tittet innom meg. God sommer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg