tok en tur innom gamlebyen i dag

 

Det er koselig å vandre i Gamlebyen i Fredrikstad. Var en liten tur innom. Var på de kanter etter at jeg hadde vært hos mamma. Nå er turistene der….mange..Men prøvde å ta bilder uten altfor mye folk på da..Liker blomster <3

 

 

Frimarked i Gamlebyen i dag. Folk selger alt mulig. Gamle ting, plater, klær, hjemmelagde saker…bøker..Kan gjøre et kupp der kanskje. Handler ikke så mye jeg. Har nok her hjemme..Prøver heller å kvitte meg med ting. Men hadde jeg kommet over noe jeg hadde veldig lyst på og samler på så kanskje…Frimarked hver lørdag! Jeg kom ganske sent – så det var på tampen. Like før de gav seg for dagen. Mange selgere hadde pakket sammen. Jeg gikk for å ta turen min til og fra Gamlebyen. Parkerte et stykke unna 🙂 

 

 

Likte denne kjolen utenfor Antikk & Nostalgi! 

 

 

Veldig søt kanin – var ikke til salgs…Den fikk jeg lyst på…hehe…

 

Folk slapper av…Og det skal jeg gjøre nå også…Er ikke så god på det i grunn… Men lørdag er litt sånn arbeidsdag. Skal rekke så mye før søndagen…For da får en jo ikke utrettet så mye 💜

 

 

Kos deg masse med kvelden…. – litt kjølig må snart lukke døra!

 

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg