tirsdag allerede sa optimisten – da er det snart helg

 

Mandag var det mye vann og vind <3 nesten håpløst å være ute. Iskald vind som drar all varmen ut av deg. Hoppet rundt her inne. Pledd og ørten kopper med te. Ute ulte det og huset var iskaldt. Huset mitt er ikke nytt lenger og det merkes når det blåser skikkelig. Pleier å få varmen i meg etter en tur…men akkurat det funka ikke. Men sånn kl. 22:00 kjente jeg varmen begynte å komme. Du vet å være inne og fryse det er nesten verre enn å fryse ute. Får ikke den deilige roen i kroppen. Tankene surrer og tenker bare på hvordan kroppen skal bli varm <3 Men det spirer og gror ute altså!

 

Veien jeg pleier å gå ned til elva! Håpløst..

 

Solnedgang over et jorde. Spesielt…

 

Jeg har tre stoler i mitt hus: En for ensomhet, to for vennskap, tre for selskap.

 

 

8 kommentarer
    1. Uffameg, det hørtes veldig kaldt ut på en mandag 🙂 Håper det retter på seg. både med nedbør og vind, Her har det vært en grei helg med vær. selv om de nære fjelloverganger har vært stengt. 🙂 Men et par minusgrader og snø er ikke det verste en vinterdag 🙂 Straks avreise av de siste vinterferie gjester, og huset blir tomt 🙂 Men sånn er det, ingen glede varer evig. 🙂 Nyt tirsdagen,, snart er det helg 😀

      1. Den sure vinden gikk gjennom marg og bein på meg ja….Bedre nå. Koselig med folk i huset da, men blir veldig tomt etterpå….<3 snart helg 🙂

    2. det er ikke godt når en får frosten i seg nei,du får ha en varmeflaske eller en tom grønnsåpeflaske som du fyller med varmt vann,sett føttene på eller legg det på fanget,det hjelper en til å få varmen fortere i kroppen igjen :=) men jammen var det mye vann hos dere da,nytter ikke med støvler heller ned den veien der

      1. Tusen takk for lurt forslag. Det skal jeg gjøre neste gang. For fikk rett og slett ikke varmen i kroppen i går altså. Masse vann overalt. Bedre i dag. Ha en fin dag videre…

    3. Fine ord på slutten der…..! 🙂 Ja, igår var det bare kaldt og vann… idag bare kaldt… jeg har en sånn kulde inni meg – det er slitsomt! Gode klemmer <3

      1. Ja, ikke noe deilig når man får kulde innvendig..Blir ikke varm uansett hva man gjør! Skal prøve tipsene til Connie jeg. Klemmer…
        Fint sitat <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg