Ting kan tolkes på forskjellig vis

 

Åpnet eller stengt! Spørs hvem du er: Skal du i kiosken? Eller på campingen! Sånn er det med mye her i livet. Vi kan gå ut fra et møte hvor vi ble fortalt en ting. Hvert hode tolker det ulikt. Noen tenker:  “For et fint møte!” Andre tenker:  “Hva ble egentlig ment her?” Men noen igjen tenker:  “For et drittmøte!” Rart egentlig…Men det kan være hvordan man er involvert i det som blir sagt i møtet og at alle hoder er forskjellig!

 

Ditt hode er ikke det samme som mitt hode. Sånn er det å tolke en lov også. Går nesten ikke an å bare lese hva som står. Man må ha en forklaring til loven! Og andre ganger man hjelp av support med dyktige folk som kan akkurat det du spør om!

 

Sykla tur i dag og syklet ned til campingen (der så jeg denne plakaten på det øverste bildet) og tok et bad i dag også. Vannet er jo helt nydelig enda. Og været var så varmt og flott! Kom en regnskur på veien hjem uten at det gjorde noe særlig akkurat! Men Ellers en flott og solrik og deilig avslappende søndag! Håper på flere bad utover høsten for det er noe som gir meg energi helt klart og klar til å møte høsten når den tid kommer..I mitt hode er det fortsatt sommer, mens i andre hoder er det høsten som banker på..

 

 

Deilig å sykle, kommer litt lenger enn ved å bare gå! Og greit og sykle og gå litt sånn annenhver gang også! Stoppe litt – ta bilder. Blir vel ikke gjort så mye mer her i dag! For jeg ble jo sliten etter en fest jeg ikke deltok på! Hmm…

 

 

Kunne ikke dy meg – måtte bare ta et bilde fra veranda! Er det forresten noe med det å være sosial + alkohol / hører det litt sammen. At folk gleder seg til helga kommer for da kan man være sosial og at det også betyr: Drikke med begge henda! Jeg bare funderer litt over det! Er ikke mot alkohol jeg altså! Kan kose meg med et glass vil eller litt øl..Men sånn – i kveld skal vi feste! Der er jeg ikke! Nei, dette må jeg styre selv…Det ble noen tanker her denne søndagen som er den siste søndagen i august. Snart er det september, men først må vi gripe den siste dagen i august også. Kanskje blir det et bad i morgen også – det hadde vært deilig…! God kveld <3

 

 

Men nå får jeg bare slappe av litt …og nyte resten av denne dagen!

10 kommentarer
    1. Vi har forskjellige hoder ja…… og oppfatter forskjellig! Du er tøff som fortsatt bader… i mitt hode er det lissom blitt høst! Så heldig du var som bare fikk ei skur – her har det bøtta ned og tordna flere ganger i ettermiddag og kveld… klem <3

      1. Tusen takk – her i Fredrikstad er det fortsatt sol og sommer så dette må nytes max..Tråkig med så mye regn og torden da på en søndag…uff og uff..
        God klem herfra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg