Til minne om dem som ga sitt liv

 

 

Ord blir nesten fattige når man ser denne statuen over de falne.

Det er like sterkt hver 1. mai og 17. mai. Eller det blir sterkere for hvert år man blir eldre.

 

Rolig dag her hjemme, men jeg dro til byen for å fange dette øyeblikket! Men det var etter alle hadde dratt hjem. Været var begredelig og jeg slappet godt av her hjemme i dag. Men ut må man og jeg ville også innom sykehjemmet i dag og da la jeg turen innom byen først 🇳🇴 

 

Så gjennom bildene i lokalavisa og det så ut som det var mange som fulgte toget og taler i etter kant. Det er flott. Synes faktisk det var lite flagg å se i dag. Her på feltet var det kanskje er par stykk som flagget + meg. Og ikke mange flagg i byen, jeg måtte faktisk lete litt. Hva skjer tenke jeg….Men da jeg så bildene fra avisa var jeg jo mange fremmøte! Folk er kanskje viktigere enn flagg! 

 

1. mai 2023 er snart historie og jeg ser det lysner i horisonten – det betyr fint vær og sol i morgen! 

 


 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg