Tida går før man sitter hjemme i sofaen

 

Det ble kvelden, tida flyr fra meg..

 

Men nå har jeg spist kveldsmat og gått kveldstur og skal se på Brasil..Og når den kampen er ferdig så er det tid for å ordne seg til kvelds. Komme seg i seng og komme seg opp før 0600 i morgen..

 

Og er man på jobb så går det 10 timer fra jeg går ut den døra her til jeg er hjemme igjen! Sånn går lissom dagene..innom mamma på sykehjemmet og kveldstur så forsvinner den dagen også! Men men sånn er jo livet når man jobber..

 

Folk sliter fryktelig nå: KREVER STRAKSTILTAK Nå må de snart få opp gluggene altså, de som styrer og bestemmer…Hvor vanskelig er det å forstå slikt??? Jeg skjønner ikke noe..

 

Blir bare et lite innlegg dette, for nå er det kamp! Det går jo litt tid til det også, følge VM..Men hadde man ikke sett på VM så hadde man kanskje sett på noe annet..Og jeg har jo vært syk og ikke 100 % frisk merker jeg, hoster og hodepine til og fra…Og energinivået er ikke 100 %, man blir fort litt sånn rar sliten..Vanskelig å forklare..Prekæs..

 

HA EN FIN KVELD!

15 kommentarer
    1. Ja, dagene går fort med alle gjøremål! Jeg ser også mange kamper – iallfall kveldskampen og innimellom litt på den klokka fire også…! Moro å se Brasil nå! Håper du kommer deg i full form igjen snart – klem <3

      1. Tida går altså, ja jeg prøver å få med meg alle kampene jeg makter..
        Brasil i dag, moro….
        Ja, går fremover – men plutselig kommer hodepine ut av ingenting..
        Går bra og gå og sånn, ikke sånn sliten..Men fort litt “tung” i hodet. Takk for omtanken <3
        Klem…

    2. hei,ingen er fattige i dagens Norge.ja det er dårlige tider,alt er dyrt,men er vi fornuftig med pengene klarer vi oss,men skal vi røyke,drikke og spise ute,samt spare i fond,er det klart vi sliter.nå er tiden inne til å stramme beltet.vi har hatt gode tider altfor lenge,kjøpekraften gikk til himmels,klart det må gå ned med et smell.jeg betaler min strøm og mat med glede,vi har det meste her l Norge,tenk på Ukraina…ja vi sliter alle sammen men vi har basic og takk for det.

    3. Ønsker deg masse god bedring. Koronaen kan nok virke på kroppen ei god stund i etterkant.
      Timer og dager flyr da man er på jobb ja.
      Kos deg med kampen 🥰

      1. Tusen takk, ja sitter i dette..
        Tida flyr på jobb, da er man jo bundet til andre ting. Sånn er det bare..
        Og energien er jo ikke der nå man kommer hjem i mørten..
        Klem..

    4. Skulle akkurat spørre hvordan det går med formen.😅
      Her florerer det med korona rundt oss, så det er bare å krysse fingrene og håpe man slipper unna.😨
      Når man bikker desember, så virker det som klokka går dobbelt så fort og man rekker bare halvparten av det man hadde tenkt.😅
      Nå er det så mye som er skakkjørt i landet at det er myyyye å rydde opp i hvis den vanlige mann skal få en bedre hverdag.😨

      1. Dagene går og skulle man rukket alt må man ikke bli syk og kanskje begynne tidligere.
        For det er alltid morsomt å bake og lage egne gaver..Men noe blir det. Men skulle vært mer.
        Landet har mistet et eller annet på veien nå og det står jeg for..
        Skal ikke være slik. Jeg har dårligere råd nå enn da jeg ble skilt for 12-13 år siden og hadde unger hjemme.
        Som skulle ta utdanning. Det finner jeg merkelig..Det skurrer!

    5. Skjønner godt hva du snakker om 😉 Man blir fort sliten, og du som jobber og har mye i tillegg, må jo merke det godt.
      Selv kan jeg stort sett slappe av heldigvis. Veldig glad jeg slipper å jobbe nå. 🙂
      Så fotballkampene vi også 😉
      God tirsdag! Klem <3

      1. Tusen takk, moro med VM og følge med. Da blir det mer gøy..
        Blir jo litt pes og når man har vært sjuk, så har man mindre energi og trenger også mer søvn.
        Meen hjelper for hver dag som går!
        Kos deg med kvelden…:-) klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg