tepper som gjør deg glad i år og kanskje ekstra viktig i år!

 

God ettermiddag i solen. Sola skinner og folk har begynt i hagene sine. I år tror jeg det blir mange fine hager. Folk går til med liv og lyst…Får håpe det varer da, så det ikke dabber av lissom. Jeg prøver å holde min hage  ganske enkel. Benytte det man har og pusle rundt dette. Lage seg litt nye busker – alltid noe som har sådd seg selv i en krok. Det kan flyttes og bli en fin ny busk!

 

Prøver å holde hagen mest mulig naturlig ikke for mye bed heller. For det krever luking. Må holde på for å få det fint…Jeg liker disse blå teppene i hagene til folk. Særlig i litt eldre hager. Dessverre ikke så mange hos meg, men blir fler for hvert år som går! 

 

 

Farger og blomster er viktig å nyte – gir masse glede og ro i sjelen! <3 

 

 

Vårkål er så fine – gule tepper av disse også! Vokser fritt i naturen. 

 

 

Satt litt ute med tekoppen i stad. Deilig i solen – litt vår i lufta om dagen. Plantet litt påskeliljer rundt omkring. Ikke kjøpt noen – for har en hel kasse full. Slang løkene fra i fjor i en sånn kasse og i år er hele kassa full av påskeliljer. De er bare til å flytte litt rundt omkring der vi vil ha litt SOL.

 

Vinden er Ikke så skarp som den har vært. Snart kaste lue og vanter. Bruker lue nesten frem til mai. For liker ikke fryse på hodet. 

 

Ønsker deg en fin fin kveld…

12 kommentarer

Siste innlegg