Tenk om blogg.no går konk eller blir nedlagt?

 

God kvelden der ute!

 

Har man en plan B tenker jeg. Jeg har ikke det jeg, for jeg har bare en blogg og den er her. Men vet jo aldri, tenker at blogg.no ikke er så stor plattform egentlig. Var mel mye større tidligere, når bloggerne eide internett! Føler nå at denne plattformen begynner å forsvinne i alt som foregår rundt omkring. Når man leser og hører at det bare er en person på support f.eks – så tenker jeg mitt! Den er ikke overbefolket! Og det er vel også mindre og mindre å hente av omsetning her også, tror jeg…Jeg bare sier tror for jeg vet jo ikke – bare synser mellom linjene her.

 

Skulle virkelig også ønske det ble litt mer gulrøtter for oss dødelige, som aldri når opp til 20-tallet en gang! 

 

 

Plan C hos meg er at vi har “bloggblokka” – en gruppe på Facebook hvor vi finner hverandre så vi ikke mister kontakten og på vår private Facebook! For man finner vennskap har på blogg, og man vil jo ikke miste disse vennene! Dette har jeg tenkt på så mange ganger altså! Tenk om…Tenk om blogg.no ikke er liv laga en dag. Man vet aldri og man har ingen garanti for at de er pengesterke i en evighet….

 

Hva tenker dere om dette? Skulle mange ganger ønsket at også blogg.no hadde en blogg som de delte mer med oss. Mener å huske at de hadde det tidligere.

 

 

Bare noen tanker, jeg må ha hodet mitt litt korona-fritt om dagen merker jeg!

20 kommentarer
      1. Ja, prøvde å hauke deg inn – men fikk det ikke til.
        Kanskje du må være venn med meg på Facebook først. Aner ikke…
        Den heter “vi i fra bloggblokka” tror jeg..
        Du er optimist!

    1. Tenker det går bra. Om det skulle skje kan man bare opprette en ny på en annen plass. Facebook har man, og instagram. Jeg har ikke det problemet, koser meg å lese blogger. Klem

      1. Tusen takk, og har det konka så har kanskje jeg slutta å skrive blogg! Tida går vettu…
        Men vi koser oss med å skrive og lese, klem og fin kveld.

    2. Blogg har jeg ikke noe greie på. 😅
      Men som sagt koser jeg med å lese de faste.
      Tror heller ikke blogg.no går konkurs.
      Ha en fin dag videre.

    3. Dere fant meg dere som kjenner meg via bloggblokka også, så det går nok bra. Men trenger ikke gå konk når jeg akkurat har kommet tilbake på blogg.no 😉

    4. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor ikke Edmond går ut med nyheten om at bloggkonseptet nå har gjennomgått en snuoperasjon, og nå faktisk har noe for alle, og bla, bla, bla på en eller flere av sine talløse plattformer! For de, mest av alle, vil jo tjene på at nettopp dette når ut til folket, og dermed fikser en kjapp oppsving i denne genren!

      1. Enig, synes det er veldig merkverdig at det ikke skrives mer om dette på de forskjellige
        stedene Egmont drifter….For meg virker det som ting er på sparebluss! Folk som ikke blogger,
        må jo lete frem en blogg. Det gikk av selv, før da det var 90.000 innom hver dag bare på en person..
        Men hvordan skal vi markedsføre oss tenker jeg, det er jo lite drahjelp å få. Og alle
        har ikke et eget firma eller er en kjendis eller en forfatter! Vi blir litt usynlige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg