tankespinn inn i dagen – fremsnakk

 

God ettermiddag!

 

Håper du har en fin mandag! Kom akkurat inn døra nå og har ikke rukket å lese blogger eller blogge selv!

 

Bloggeren Mette – deler sine morgentanker. Som regel hver eneste dag..Litt om alt og om det som rører seg denne morgenen. Gode fine tanker. I dag deler hun litt om 8. mars – kvinnedagen.  Det er er en viktig dag, men jeg feirer ikke. Men en kollega på jobben sa gratulerer med dagen til meg og det var jo hyggelig! 

 

Men over til Mette – hun deler tanker og deler blogger. Som regel de som ligger på 50 og 71. Tidligere hadde hun annen rutine. Det varierer litt tror jeg. Men i det siste har dette vært greia hennes. Dette er hyggelig synes jeg ❤️ Tusen takk Mette. Og dersom du ikke har funnet bloggen hennes før så finner du den her: METTES TANKESPINN Da ønsker jeg både Mette og dere andre en fin ettermiddag! 🙂 Hun deler masse annet også altså. Masse flotte egenproduserte dikt og hun er en dyktig fotograf. Så her finnes mengder av vakre turbilder. 

 

Tankespinn…

14 kommentarer

Siste innlegg