Taco på lørdag ble ikke feil

 

God kveld, ble litt enkel taco i dag. Ble tidlig. Var sulten. Jeg lager alltid med sopp. 5 – 6 små sopp sammen med kjøttdeig og pulveret. Først steker jeg kjøttdeig. Har i soppen i skiver. Steker videre. Så pulver og vann og så halv boks med taco-saus. Gjør susen…Dette blir ikke tørt vet dere. Stekes til dette blir fyldig.

 

 

Enkle grønnsaker i dag. Tomater fra hagen. 

 

 

 

Sånn ble min tallerken i dag. Må alltid ha den gule ostesausen. Mmmmm…Cheddar. Og helst lime og rømme også. Rømme demper det litt sterke. Jeg bruker medium styrke. Det er passe synes jeg. Brukte lomper og taco-chips.

 

Nyt denne lørdagskvelden da…Klem Solliv

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg