syden forsvant ut av det blå i år

 

Hei på alle! Middagen i dag ble fiskekaker, potet, gulrot og brokkoli og rømme med gressløk. Smakte godt synes jeg. Ikke akkurat gresk mat…Men…Når jeg drømmer om syden og Kreta. Den årlige Kreta-turen nærmer seg…Men i år er ingenting normalt, dessverre. Så får prøve å finne stemning her hjemme. Kose seg på plattingen eller veranda eller i hagen. Så får vi håpe vi kommer til Middelhavet neste år. 

 

 

Slappet av litt etter jobb i dag da. Litt sol, men mye skyer og vind. Så var litt småkaldt å ligge på denne senga i dag.

 

 

Men det kommer flere dager. Og i år får jeg jeg prøve å gjøre det litt trivelig ute på plattingen og på veranda foran huset. Jeg får titte litt på nettet og oppsøke butikker som har litt stæsj…Først skal jeg beise….Ikke denne plattingen da, for den ble beiset i fjor og skal holde 3 år 🙂 Men foran huset må jeg til med kosten! Etterpå der så får det bli ommøblert litt og handlet litt. Tenker at det får være hobby-prosjektet mitt i år. For det blir jo å være mye hjemme. Kanskje bare noen dagsturer hit og dit. Får se hvordan Korona-situasjonen blir. 

 

 

På turen min i dag, så så jeg denne ved-hengeren. Var praktisk og kjekk altså <3 

 

 

Sommer og sol …Det er jo det man ønsker og vil og ser frem til! Ferie og late dager…

6 kommentarer
    1. nei syden tur blir det ikke i sommer,men vi kan jo håpe på en deilig og varm sommer her hjemme i år da :=) og du som er glad i å bade har mange fine strender der du bor ,her jeg bor er det iskalde smeltevann i fjorden ,så bading blir det ikke på meg da :=)

      1. Sånn er det…bading blir det helt klart. Det blir deilig altså. Skulle vært noen grader varmere i sjøen hos dere 🙂 For det er kaldt…Får hygge meg her hjemme og sykle og bade. Det er en god plan! 🙂

    2. Det blir en annerledes sommer! Spesielt for dere som er vant til å reise sydover! Men en får gjøre det beste ut av det…. kjekt å ha noen prosjekter! Klem <3

    3. Du flittige bi…. Så godt å se at du har tatt deg tid til å roe deg ned litt også 😀 Skjønner godt drømmen om Kreta 😀 Men du bor jo i et paradis 😀 Om jeg hopper i bilen og kjører 1202 km. så er jeg bare kommet til….. Ja. akkurat.. til Fredrikstad 😀

    4. Tusen takk 🙂 fint her i Fredrikstad. Det er et vakkert sommersted..Men alltid hyggelig å være på tur til Kreta <3 Men en dag vet du….Deilig å slappe av på en solseng – det minner om ferien….hehe…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg