Svanesjøen og en liten undulat på en og samme dag

 

Svanesjøen – her svanemor med to små…Svanefar passet på utenfor bildet! 

 

Og her var en liten gul undulat i skogen..

 

 

 

Var ikke det litt av en dag! Undulaten var sikkert en rømling…aner ikke hvordan det gikk med den jeg! Jeg snakket med en anleggsarbeider i nærheten og vi ble enige om at den måtte bare sitte der. Noen hundre meter bortenfor bor det en familie med flere undulater, og andre fugler! Vi varslet dem! Mer kunne vi ikke gjøre…Jeg hadde ikke redskap til å fange den oppe i et tre..Da jeg gikk tilbake fra badeturen var fuglen borte…

 

Torsdag snart helg…

8 kommentarer
      1. Tusen takk, ja – litt synd på den! De som eier den fant den sikkert. Den hadde ikke lyst til å fly akkurat…
        Anleggsarbeideren klappet i henda for å sjekke…men ville ikke fly! Klem…

    1. Jammen fikk du en litt eksotisk tur i dag ,men håper selvsagt att undulaten kom hjem igjen ,svanemor med to små var nydelige ,jeg har ikke sett så små svaneunger ,så det var et hyggelig bilde

      1. Det var masse å se – herlig tur. Veldig små svanunger – de var søte! Håper undulaten kom seg hjem – vi får håpe på det!
        Borte var den jo etterpå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg