sukkertøy sukkertøy – det vil vi ha

 

God ettermiddag…. 💜

 

I går ble det litt shopping – litt farger! Blir glad av det jeg…Gul topp over her!

 

 

Orange topp…Men ser nå plutselig at jeg ligner en fange fra et amerikansk fengsel…hehe…

 

 

Litt bilder gjennom et speil. Ny gul bukse…med ny orange topp!

 

 

Ny gul bukse med ny gul topp!

 

 

Buksa var super..Veldig fin passform. Kosta 1.399.- men fikk 40 % – så da ble det ikke så galt.. 

 

 

Tenker at den toppen jeg strikker vil passe til denne buksa altså! Strikke på – strikke på…

 

Det var de bildene jeg greitt å få til i farta. Finner jeg en fotograf en dag så blir det flere bilder. For jeg har fremdeles ikke løst gåten om selvutløser på mobil…hehe…

 

 

Nyt kvelden…

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk, var virkelig gøy med litt farger denne sommeren…som ikke helt er sommer nå…Tror toppen og bukse blir fint 🙂 fin kveld til deg…

    1. Flotte og fargerike antrekk som passer deg bra, alt kler den smukke vettu 😉
      Ha en fin kveld du også! 🙂

      1. Tuuuusen takk, likte alt…Fant plutselig DEN butikken i Sarpsborg..Blir flere turer…For det var en ordentlig hyggelig butikk med koselige folk som jobbet der.. Og det er det ikke overalt 🙁 Ja, nå må jeg virkelig strikke, men går ikke fort…Tynt garn tar tid. God natt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg