stille stille – ikke skravle skravle

 

God kveld! Jeg er den som elsker stillhet og ro. Jeg er ingen billig samtaleterapi. Det er ikke meg. Er ikke sånn type person. Jeg liker å prate rett på sak. Lite detaljer. Kort og brutalt. Liker å være ærlig og rett på. Noen synes sikkert jeg er rar..Men det får gå. Jeg sier ikke den samme tingen 5 ganger i 5 forskjellige setninger. Men folk er forskjellig. Jeg er heller ikke den type som liker å prate masse om familien min. Kan skrive litt her inne altså. Men tenker det ikke er så interessant for andre mennesker. Jeg liker å snakke om naturen. Blomster og fugler på min vei…Og hva jeg leser på! Og hva jeg holder på med vedrørende hus og sånn. Og jeg liker å prate om reiser, tog og buss og flyplasser etc… Noen ganger tenker jeg at jeg er litt sånn (mann) i hodet. De er også sånn der og da prat. Kaller en spade for en spade!

Litt tankespinn her i kveldinga…Bildet er fra turen min i ettermiddag..Jeg liker vann. Gå til sjøen. Bade. Og prate om det å bade.

God natt…. 

10 kommentarer
    1. Jeg liker stillhet jeg også. Er ganske avhengig av det. Er lydsensitiv, så blir fryktelig sliten av masse lyd. Men jeg liker en god samtale med en god venninne, eller med kjæresten, hvor vi kan dille og prate lenge.
      Er det ikke godt at vi er litt forskjellige? Alle kan ikke være like. Noen liker det sånn, og andre liker det på annen måte.
      Det høres bra ut at du selv bestemmer hvordan du vil ha det og hvordan du vil gjøre ting. Hold godt på det, for det er så viktig ♥

      1. Like på stillhet…
        Men du har nok litt andre gener enn meg når det gjelder å prate. Men som du sier man er forskjellige…God morgen…:)

        P.S. En god samtale liker jeg. Når det er nyttig….men ikke sånne fjasesamtaler – det orker jeg ikke..

    2. god morgen,du er en fin samtalepartner når du treffer folk,det fikk jeg oppleve i sommer,jeg liker å prate med folk,men liker også stillheten :=)jeg skriver om forskjellig jeg også,men det helt private i familien holder jeg borte fra bloggen :=) ha en fin dag da,her er det trening hos fysio som står på programmet,så blir datter og lille gutt og tintin med hjem for å være her hele helgen :=)

    3. Nydelig bilde med rolig stemning 🙂 Jeg kan snakke om litt av hvert..men som du vet liker jeg best rolige steder..og er jo ikke særlig sosial etter jeg ble syk..:) Bading er bra.. Klem og fin helg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg