søndagsturen – siste søndagen i mai

 

Det ble en badetur her på øya. Deilig å gå hjemmefra og tusle til sjøen! Et fantastisk vær, akkurat passe varmt egentlig. Ikke sånn at du ikke orket noe, men akkurat helt passe! Litt kjøligere i dag enn i går! Denne rosafargen er digg!

 

Myrull er så fint. Plukket meg hjem også. Fint å ha i en liten vase! Pynter opp på et bord eller skap! Fint å ta med seg noe fra naturen inn i huset! Det skaper litt fin følelse synes jeg. 

 

Vakkert – her var det bare å nyte dagen! 

 

Fine…

 

Typisk blomst ved sjøen. Masse av den her på øya. Akkurat nå husker jeg ikke navnet. Har alltid husket det navnet..Men finner det ut! Har jo bok…

 

Padle padle – jeg ønsker med en kano. Tror ikke kajakk er noe for meg. Hadde fått panikk hvis den velta rundt. Men må ha kurs og øve masse da!

 

Enkel niste – bare to brødskiver! 

 

Veien

 

Kjøligere ved sjøen enn hjemme i hagen! Men varmt nok, men greit å kle på seg etter badet. Du fikk vel med lykken for i dag? Se den her: Lykken er: når badesesongen igjen har begynt (29) Da gjenstår det bare å si at helgen leverte flotte sommerdager!

 

Kos deg med ny uke..Til alle som elsker å jobbe, elsker jobben eller bare trenger pengene!

 

God kveld!

12 kommentarer
    1. Å så vakkert 😍😍😍skjønner at jeg må ta meg en tur ut på svaberga i løpet av uka….. myrull er så flott, og jeg vet om et sted med maaaange! God klem 😘

      1. Tusen takk, løp ut til svaberga og plukk i vei. Disse er så skjønne! Plukker nå og så har man de hele vinteren
        og henter nye neste sommer 🙂
        Klem og natti natt…

    2. Nyt sommerdagene og bading i sjøen. Jeg har ikke maktet å bade i havet her, sikkert 7 grader om ikke kaldere. Brr. Nei, isbader skal jeg ikke bli.
      Ha en fin uke. Klem

      1. Tusen takk, dette er for kaldt! Du får kose deg på land – isbader er ikke greit! 7 grader er ikke noe for meg heller..
        Ønsker deg en fin kveld..klem…

    3. Disse blomstene er så nydelige gjennom sommeren 😀 Nå er det sommer!!! Rosa og vakkert med strandnelliker og hvitt og fritt med myrull også den siste som jeg ikke vet navnet på 🙂

      God mandag!

      klem

      1. Tusen takk – dette er vakkert. Den hvite var strandsmelle.
        Litt kjøligere i dag så gadd ikke dra tll stranda i dag akkurat..Fin kveld da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg