Søndagsturen her på Kråkerøy – mange vakre bilder

 

God ettermiddag. Turen er unnagjort og jeg sitter her og ser over bilder. Fint. Elsker jo Kråkerøy og turer rundt her på øya. Så blir litt bilder her i dag. Men deler opp i innlegg her og der. Gikk tur under brua til Kjøkøy – der gikk det en vei. Og jeg kom frem til sjøen. Helt tydelig et sted for seilbåt-folket. De var samlet og har nok masse felles interesser i dette miljøet. Skulle gjerne vært en av dem, men har ikke seilbåt. Ikke båt en gang. Sesongen er over og båter var på land. En sesong er over der også ikke bare på campingen som jeg skrev om i stad. Du finner det HER 

 

 

 

 

 

Under denne brua gikk turen i dag. Som dere ser. Mye å se og faktisk også mange damer med mannfolka, for å gjøre klar båtene til vinteropplaget. Tok ikke bilde av folket da!

 

 

Lager et innlegg som viser brua og Kjøkøysundet senere. Kjøkøysundet er sundet mellom Kråkerøy (her bor jo jeg) og Kjøkøy. Kjøkøy hører til Fredrikstad kommune og ikke Hvaler kommune. Litt tungvint der ute. For det ingen gang- eller sykkelsti. Men skal bygges, men ting tar tid. Hadde tenkt å gå til Kjøkøy i dag jeg, men måtte bare krype til korset. For det var bil på bil som kom fra Hvalerøyene. Det var rett og slett farlig å gå. Må nok ta bilen og parkere et sted og gå derfra. Eller buss og hoppe av et sted på veien..

 

Ble det noen tur på deg da?

14 kommentarer
    1. Ja, skummelt når det er mye trafikk og ingen vei til myke trafikanter. Men bildene du viser her da er flotte. Sjølivet er nok bra, for dem som liker sjøsprøyt 🙂 Jeg har ikke den fascinasjonen, men campingliv har jeg gjort en del, helt fra barnsben av 🙂 Ikke nå lenger da. Nå er det bare hotelliv som frister 🙂
      Fint med turinnlegg, og kjekt at det er så mye å se 🙂
      Fine kvelden til deg ♥

    2. Wow, så flott du har hatt det i dag. Nydelig vær i vakre omgivelser. Jeg har ikke vært ute på tur i dag, men så var ikke været det aller beste heller. Jeg har brukt dagen til å lage blogginnlegg for de neste dagene og det har vært veldig gøy og i spirerende. Kanskje blir det tur i morgen.

    3. Flott tur og flotte bilder som bare understreker at nå går det mot vinter 😀 Ble ikke noen tur på meg i dag. Men har gått med hunden de siste dagene. Men fikk feber i går, så tar ikke noen sjanser med alt jeg har ansvaret for med Sølvguttene fra helga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg