Søndagen gikk unna…men dette var lørdag!

 

Jeg koser meg på tur! Være ute og tida bare flyr og flyr! Lørdagen gikk unna og søndagen gikk unna. Sånn er det. Denne nydelige høsten og sola varmer deilig i kjakene. I dag har jeg vært ved sjøen! Blir sikkert noen bilder fra det i morgen. I går gikk jeg i en park som ligger litt høyt over byen. Så da ble det tur i byen og besøk i parken. Men god trim og mange skritt! Bare putter lommebok og telefon og nøkler i en lomme så da er man jo kledd både for en tur i byen og en tur i skogen/parken..

 

 

Idyll 

 

 

Her kan man også trene armer og sikkert bøy og tøy også!

 

 

Båle

 

 

God utsikt over byen og ser også brua som går over elva! Fredrikstadbrua! 

 

 

Det ble en kjempefin tur dette! Storkosa meg jeg..Tusle på slike plasser jeg ikke er hver dag! Herlig..Finne en park og nyte både by og natur..spiste ikke noe ute i går! Ikke alltid man har lyst til det. Liker best å sitte ute i disse tider. Og etterhvert etter alle disse timene begynte det å blir småkjølig så dro hjemover etterhvert. Men sånn er det noen ganger. Ikke alltid man gidder å sette seg ned. Bestille mat og spise og sitte en stund. Kan fort ta 2 timer når man spiser på restaurant og jeg ville bare være ute! Penger spart – kan bruke en annen dag i stedet! Kaffe og kake hadde jeg ikke lyst på…! 🙂

 

Kos deg masse med kvelden…

4 kommentarer
    1. Så fin en tur du har hatt! Kos å gå på steder en sjelden går…. fine bilder også! Blir ikke så mange ganger å spise ute nå, men noen i ny og ne! Best å være ute! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg