søndag – jeg må få opp farta

 

God søndag. Jeg fortsetter på mine påskekluter jeg. Fargene minner meg om påske, derav navnet påskekluter! Nå, må jeg få opp farta. Sittet her lenge nok. Strikket og drukket kaffe. Jeg må avgårde.

 

Søndag, en del gjøremål! Jeg vil jo ikke ha navnet påskekjerringa. Ei kjerring som bare besøker folk til påske! Nei, får se å komme meg ut den døra. Merker jeg har litt tung hodepine i dag. Sikkert været! Tåke og grått! Snøen som kom i natt er borte….Jeg drakk ikke alkohol i går, så det kan ikke være det som er årsaken. Så tenker været og lite luft – komme seg ut er det beste middelet mot den hodepinen.

 

 

 

Blir aldri lei kluter jeg…<3 det gir meg ro i sinnet. Kobler av. Fingrene er opptatt med garn og pinner og ikke mobilen!

 

 

 

Rosene jeg kjøpte meg holder koken. Det må også jeg gjøre! Nå rydde litt, før jeg farer ut den døra! 

 

 

Jeg har bestemt meg for at jeg vil stå som eier av mine egne følelser.

10 kommentarer
    1. Minner om kvikk-lunsj-fargene på en måte. Kanskje derfor påske? 🙂 Ja, jeg skal hekle litt. Vært en snupp-tur ute. Her var det bittelitt sol, når laver snøen ned igjen.. Ha en fin dag da 🙂

    2. Trenger flere kjøkkenkluter jeg. Får strikke et par hvis jeg finner noe bomullsgarn her😊 Fine farger på garnet ditt😃
      Ha en flott søndag😚

    3. så vakre påskekluter,farger en blir glade av :=)håper det tunge i hode forsvant,jeg har vært opptatt hele dagen med middag som krever tid og brødbaking,nå først er baksten helt ferdige,helt greit å bruke en søndag til slike ting også :=)

      1. Tusen takk, ikke bra enda. Været har vært veldig elendig her i dag. Bedre nå. Men er inne nå og får gå en tur til senere..Så flink du har vært da, veldig bra! 🙂

    4. Flotte di klutene..påske eller vårfarger ja..men kan helt sikkert brukes hele året 🙂 Fine roser også..her er det tulipaner nå..som du sikkert så da du “var innom”.. 🙂 Håper du er bedre i hodet og sover godt i natt… Klem <3

      1. Tusen takk, Farger er flott og kan klart brukes hele tida. Men grønt er nydelig synes jeg 🙂 <3 Hodepine dunka og dunka hele tida…Men var sikkert været! Fin dag til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg